خبرگزاری کار ایران

در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۳ طرح شد:

پیشنهاد قاضی‌پور برای پرداخت معوقات کارگران فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۸

چکیده: از نمایندگان محترم خواهش می‌کنیم به پیشنهاد حذف ۴۰درصد رای دهند تا صددرصد این پول به حساب کارگران عزیز صنعت فولاد کشور و بازنشستگانی که نمی‌توانند حقوق خود را دریافت کنند برود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس امروز در نشست علنی مجلس و درجریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور پیشنهاد حذف بند «ب» بخش هزینه‌ای تبصره ۱۰ را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، براساس بند مذکور؛ معادل ۴۰ درصد از وجوه واریزی از محل ردیف ۱۱۳-۵۳۰۰۰۰ جدول شماره ۹ این قانون به وزارت خانه مذبور[صنعت] اختصاص می‌یابد تا پس از مبادله موافقتنامه با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور صرف ساماندهی و ایفای وظایف حاکمیتی در امور دخانی و نیز تقویت منابع صندوقهای توسعه‌ای بخش صنعت و معدن شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: از نمایندگان محترم خواهش می‌کنیم به پیشنهاد حذف ۴۰ درصد رای دهند تا صد در صد این پول برود به حساب کارگران عزیز صنعت فولاد کشور و بازنشستگانی که نمی‌توانند حقوق خود را دریافت کنند.

این نماینده مجلس خاطر‌نشان کرد: اولا در پیشنهادی که آقای توکلی مطرح کردند و رای آورد، ۶۰۰ میلیارد تومان از بیت المال به جیب دو شرکت رفت که بنابر آن از هیات رئیسه خواهش می‌کنم که اجازه بدهند موافق و مخالف صحبت کنند تا پول بیت‌المال اینگونه به هدر نرود.

قاضی‌پور گفت: از نمایندگان محترم خواهش می‌کنیم به پیشنهاد حذف ۴۰درصد رای دهند تا صددرصد این پول به حساب کارگران عزیز صنعت فولاد کشور و بازنشستگانی که نمی‌توانند حقوق خود را دریافت کنند برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز