خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در قزوین:

سیاست‌های اشتغال با کارآفرینی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۱

سیاست های اشتغال همراه با سیاست های کارآفرینی محقق می شود. / نفت همانند بلا محسوب می شود چرا که وجب شده فرهنگ سختکوشی ایرانی ها محو شود.

ایلنا: وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در قزوین گفت: سیاست های اشتغال همراه با سیاست های کارآفرینی محقق می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ دکتر علی ربیعی در هشتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان قزوین که در سالن آمفی تائتر شرکت آپادانا سرام بوئین زهرای قزوین و با حضور استاندار و دو نماینده مجلس و رئیس صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، گفت: کشور برای حل مشکلاتش باید کارآفرینی را نهادینه کند.

وی ادامه داد: کارآفرینی یک وظیفه دینی – اجتماعی است و باید یک فرهنگ در جامعه شود و فرآیند کارآفرینی از دوران کودکی آغاز شود تا موثر باشد.

وزیر کار با اعلام اینکه دولت کارآفرین می تواند سیاست های کارآفرینی را محقق کند، افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی در کشور می توان کارآفرینی را یک فضیلت و خیر اجتماعی محسوب کرد.

ربیعی اظهارکرد: سیاست های اشتغال همراه با سیاست های کارآفرینی محقق می شود.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور زیبنده نیست، اعلام کرد: نفت همانند بلا محسوب می شود چرا که موجب شده فرهنگ سختکوشی ایرانی ها محو شود.

شایان ذکراست در پایان از تعدادی از کارآفرینان برتر در حوزه های مختلف، فرزندان شاهد و پزشکان حوزه سلامت تفدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز