خبرگزاری کار ایران

مدیر مارکتینگ پابلا کپی تریدینگ ارز دیجیتال؛

عدم تخصیص نماد اعتماد الکترونیکی به فعالان حوزه ارز دیجتال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۹۸۱

مدیر مارکتینگ پابلا کپی تریدینگ ارز دیجیتال، عدم تخصیص ای نماد را یکی از مشکلات حال حاضر فعالان حوزه ارز دیجتال عنوان کرد و گفت: بحث قانون گذاری در این حوزه نامشخص است و مرجع خاصی برای رسیدگی برای آن مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی تهرانی،‌ در حاشیه اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی متاراد (رمزارزش، رمزپول، متاورس) عنوان کرد: عدم اطلاع بسیاری از هموطنان از بازار نو ظهور ارزهای دیجیتال، باعث سوء استفاده ی بسیاری از افرادی شده که با عناوین مختلف با وعده ها و اطلاعات بی پایه و اساس قصد کسب سود از کمبود دانش بسیاری از آنها را دارند. به همین جهت مارکتینگ پابلا تصمیم گرفت تا بستری را فراهم کند تا افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند، اما به دلایل مختلف از جمله کمبود دانش، ‌نداشتن فرصت پیگیری اخبار یا کمبود وقت برای سرمایه گذاری، در این بازار امکان سرمایه گذاری را پیدا نمی کنند، امکان دستری به معامله گران حرفه ای این بازار را بدهد تا در محیطی شفاف بتوانند تمامی معاملات تحلیل گران و سرمایه گذاران حرفه ای را دنبال کنند و در صورت تمایل، معاملات آنها را بر روی سبد سرمایه گذاری خود، عینا منعکس کنند.

وی ادامه داد: تمامی خرید و فروش ها از گذشته دور و دارایی لحظه ای، ‌سود و زیان در این مارکتینک مشخص است. تیم پابلا از متخصصین صنعت فینک و خدمات مالی تشکیل شده است که از سال ۹۶ در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته اند. همواره دغدغه‌ی ما انتخاب بهترین ارزها و خرید و فروش آنها در بهترین زمان بوده است.

تهرانی اظهار کرد: در پابلا شما می توانید در محیطی امن و ساده، بدون درگیر شدن با مفاهیم پیچیده ی دنیای رمزارز ها،‌ تنها با فشردن چند کلیک فرصت سرمایه گذاری در اکثر بازار های رایج با قیمت جهانی را پیدا کنید و در صورت نداشتن دانش و زمان کافی، با کپی کردن معاملات برترین معامله گران این بازار، از روی دست آنها سرمایه گذاری موفق داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز