خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد مطرح کرد؛

سهامداران حقیقی مباحث خام را نپذیرند/ برای اظهارنظر قطعی در زمینه مالیات صبر کنید

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۶۸۱

وزیر اقتصاد اظهار داشت: سهامداران حقیقی نیز باید دقت کنند که خیلی از مباحث را به صورت خام نپذیرند و معاملات خود را در فرآیند مشاوره انجام دهند، اگر این رویه دنبال شود شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اعلام اینکه در موضوع بورس باید آمادگی تداوم شرایط پایداری را داشته باشیم اظهار داشت: با تداوم عرضه اولیه‌ها ثبات مستمر در بازار سرمایه ایجاد خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه افرادی که اظهارنظر می‌کنند با رعایت تمامی جوانب باشد، خاطرنشان کرد: سهامداران حقیقی نیز باید دقت کنند که خیلی از مباحث را به صورت خام نپذیرند و معاملات خود را در فرآیند مشاوره انجام دهند، اگر این رویه دنبال شود شرایط بهتر خواهد شد.

وزیر اقتصاد درباره موضوع مالیات تصریح کرد: طی سال گذشته رفع وابستگی بودجه به نفت دنبال شده که امیدوارم این وضعیت ادامه یافته و ما بتوانیم از مسیر مالیات کسب درآمد داشته باشیم.

وی یادآور شد: البته باید شرایط اقتصادی را نیز در نظر بگیریم، شدت تحریم و همچنین کرونا مزید بر علت است امیدواریم با آمدن واکسن شاهد کاهش نقش کرونا در بازار باشیم و بتوانیم نقش مالیات محوری را ایفا کنیم.

وی تاکید کرد: در هر حال برای اظهارنظر قطعی دولت در زمینه مالیات باید تا هشتم و یا نهم آذرماه صبر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز