خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی خبر داد؛

پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت گلخانه

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۳۰

علی‌اشرف منصوری در نشست خبری از پرداخت 1200 میلیارد تومان برای احداث گلخانه خبر داد و گفت: این تسهیلات با سود 12 درصد در مناطق کم‌برخوردار، 14.5 درصد در سایر مناطق و برای صنایع تبدیلی و امور دام‌ها سود 15 درصد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در نشست خبری با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در بخش تولیدات گلخانه‌ای یکی از سودآورترین فعالیت‌های اقتصادی است، اظهار داشت: به رغم افزایش هزینه احداث گلخانه به دو برابر به دلیل تحریم‌ها، قیمت حاصل از صادرات محصولات گلخانه‌ای به 5 تا 6 برابر افزایش داشته است.

منصوری ادامه داد: تاکنون 8900 هکتار زمین از طریق این شرکت به سرمایه‌گذاران واگذار شده و نظارت و کنترل برای نحوه اجرای طرح‌های شهرک‌های گلخانه‌ای با جدیت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 5700 هکتار زمین واگذاری شده به سرمایه‌گذاران در حال احداث است، اظهار کرد: بسیاری از این زمین‌ها به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده و مابقی آنها پیشرفت زیادی داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: از زمین‌های واگذار شده بیشترین سهم به احداث گلخانه اختصاص یافته و بعد از آن طرح‌های پرورش آبزیان و صنایع تبدیلی قرار دارد.

منصوری تعداد شرکت‌های کشاورزی که هم‌اکنون در حال فعالیت هستند را 197 شرکت عنوان کرد و گفت: بیشتر آنها توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند.

وی درباره تسهیلات پرداختی برای احداث شهرک‌های کشاورزی بیان کرد: از زمان تاسیس شرکت تاکنون 1200 میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی سود تسهیلات پرداختی برای مناطق کمتر توسعه‌ یافته را 12 درصد و مناطق برخوردار را 14.5 درصد عنوان کرد.

منصوری با دعوت از سرمایه‌گذاران برای همکاری با این شرکت تاکید کرد: شرکت شهرک‌های کشاورزی به طور مستقر در حال خدمات‌رسانی و تسهیل برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید محصولات کشاورزی است و تمام توان خود را بسته تا سرمایه‌گذاران در این حوزه در کمترین زمان به اهداف اقتصادی خود با بالاترین سود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز