خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

وقت استیضاح وزیر اقتصاد نیست/ نمی‌توان کار را با سرپرست ادامه داد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۶۱

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: استیضاح وزیر اقتصاد توجیهی ندارد و کمکی هم به بازار سرمایه و سایر بخش‌ها نخواهد کرد. این استیضاح پیامد و آثاری خواهد داشت که به طور قطع مشکل آفرین خواهد بود.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با تاکید بر اینکه این شرایط، وقت استیضاح وزیر اقتصاد نیست، اظهار داشت: واقعیت این است که عملکرد وزارت اقتصاد در کنترل بازار سرمایه قابل قبول نبود و معتقدم حباب شکل گرفته در قیمت سهام، قابل جلوگیری بود. متاسفانه بازار سرمایه به درستی مدیریت نشد. در بخش مالیات هم نقدهایی به عملکرد وزارت اقتصاد وجود دارد اما معتقدم دیگر امروز وقتی برای استیضاح وجود ندارد و زمان مناسبی برای این اقدامات نیست.

وی ادامه داد: اگر استیضاح انجام شود هم افراد توانمندی به میدان نخواهند آمد و فرد توانمندی برای این مدت مسئولیت نمی‌پذیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  تاکید کرد: همچنین تجربه نشان داده است که قطعا نمی‌توان برای چند ماه باقی مانده کار را با سرپرست ادامه داد.

قادری گفت: بنابراین با وجود تمام این موضوعات، استیضاح وزیر اقتصاد توجیهی ندارد و کمکی هم به بازار سرمایه و سایر بخش‌ها نخواهد کرد. این استیضاح پیامد و آثاری خواهد داشت که به طور قطع مشکل آفرین خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز