خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا عنوان شد:

سکه ۸۰۰ هزار تومان گران‌تر شد/ نرخ طلا جهت خود را نمی‌داند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۹۳۶

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: فعلا دادوستدها با احتیاط انجام می‌شود چراکه قیمت‌ها به سمت و سوی خاصی حرکت نمی‌کند. مشخص نیست که قیمت‌ها کاهشی یا افزایشی است. به نوعی قیمت طلا جهت خود را نمی‌داند.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار کرد: قیمت اونس جهانی کاهش داشته و به نوعی نوسانات خیلی کمی دارد. اوایل صبح با توجه به انتخابات آمریکا اونس جهانی تغییرات 30 دلاری داشت ولی در ادامه روز، قیمت اونس جهانی با کاهش همراه شد. این کاهش قیمت باعث شد که قیمت اونس جهانی طلا به 1892 دلار برسد، درحالی که ابتدای صبح قیمت آن 1911 دلار بود.

وی افزود: در بازار داخلی امروز قیمت ارز دچار تغییرات و نوسانات زیادی شد که این نوسانات باعث افزایش قیمت طلا و سکه شده است. به طوری که به نسبت اوایل معاملات امروز، قیمت سکه با افزایش 800 هزار تومانی مواجه شد و الان تمام سکه طرح جدید به 15 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. قطعات دیگر سکه و طلا نیز با افزایش قیمت همراه بود و علت این افزایش فقط قیمت ارز بود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: فعلا دادوستدها با احتیاط انجام می‌شود چراکه قیمت‌ها به سمت و سوی خاصی حرکت نمی‌کند. مشخص نیست که قیمت‌ها کاهشی یا افزایشی است. به نوعی قیمت طلا جهت خود را نمی‌داند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  تمام سکه با طرح قدیم 14 میلیون تومان، تمام سکه طرح جدید 15 میلیون و 700 هزار تومان، نیم سکه 7 میلیون و 800 هزار تومان، ربع سکه 5 میلیون و 200 هزار تومان، سکه‌های یک گرمی 2 میلیون و 900 هزار تومان تا این لحظه به فروش رسیده است.

وی افزود: قیمت هر مثقال طلا 5 میلیون و 900 هزار تومان و هر گرم طلا 1 میلیون و 362 هزار تومان است.

کشتی آرای تصریح کرد: درحالی که در چند روز گذشته حباب سکه به 1 میلیون و 400 هزار تومان کاهش پیدا کرده بود، امروز به 1 میلیون 820 هزار تومان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز