خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

آغاز ساخت ۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه بندری و دریایی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۹۰۴

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی و آغاز ساخت تعدادی پروژه‌ دیگر در بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌های توسعه‌ای بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد که با سرمایه‌گذاری بیش از ۴,۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

وی افزود: اهم این پروژه‌های تکمیل شده، ترمینال کانتینری طرح توسعه‌ای بندر چابهار و بخش‌های مختلف این ترمینال، تأسیسات روبنایی پایانه کانتینری پروژه‌های مرتبط با شناورهای عملیاتی بندر چابهار و همچنین ساخت یک فروند قایق حفاظت بندر چابهار که توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده را شامل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه دیگر در مراسم امروز خبر داد و گفت: این ۱۱ پروژه در مجموع با اعتبار ۱۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از شروع ۵ پروژه دیگر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۹۱۴۰ میلیارد دیگر خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها شامل مخازن محصولات پتروشیمی، انبارهای نگهداری کالا، مخازن فرآورده‌های نفتی و تأسیسات نگهداری کالای فله و مواد غذایی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز