خبرگزاری کار ایران

تامین ۱.۷ میلیون مترمکعب آب شرب در افق ۲۵ ساله برای شهرستان سرخه استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۲۰۰

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران، طرح آبرسانی به شهرستان سرخه استان سمنان در منطقه فیروزکوه استان تهران را نمونه موفقی از دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ۱.۷ میلیون مترمکعب در افق ۲۵ ساله برای شهرستان سرخه استان سمنان تامین آب در نظر گرفته شده است و این طرح از برکات دولت تدبیر و امید است.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "محمدرضا بختیاری" روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شهرستان سرخه اظهار داشت: آبرسانی به شهرستان سرخه گامی ارزشمند است که با همکاری، همدلی و همراهی بخش‌های مختلف به نتیجه رسید و از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که کمتر از ۱۲ ماه به نتیجه رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران افزود: آبرسانی به شهرستان سرخه با ۴۳ کیلومتر خط انتقال از شهرستان فیروزکوه استان تهران به سرخه انجام شد.

وی ادامه داد: ۸۱ کیلومتر طول خط انتقال به مخزن پنج هزار مترمکعبی شهرستان سرخه است و ۴۳ کیلومتر از این مسیر در استان تهران و در منطقه سخت جغرافیایی فیروزکوه بود که با تلاش مضاعف به نتیجه رسید.

بختیاری با بیان اینکه کیفیت آب انتقال یافته به شهرستان سرخه با آب آشامیدنی باکیفیت در برخی مناطق تهران برابری می‌کند، اظهار کرد: ۱.۷ میلیون مترمکعب در افق ۲۵ ساله برای شهرستان سرخه استان سمنان تامین آب در نظر گرفته شده است و این طرح از برکات دولت تدبیر و امید است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: یکپارچه‌سازی آب  و فاضلاب شهری و روستایی اقدامی بزرگ بود که از دستاوردهای این طرح می‌توان به تسریع در آبرسانی به شهرستان سرخه اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز