خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه رستوران‌دارها در گفت‌وگو با ایلنا:‌

تعطیلی ۳۰ درصدی رستوران‌ها بر اثر کرونا / قیمت غذا متغیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۰۸

رییس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس‌ها اظهار کرد: آنقدر اعلام کردند که مرکز شیوع کرونا رستوران‌ها هستند که باعث رکود بازار شد. این وضعیت منجر به تعطیلی حدود 30 درصد از رستوران‌ها شده است.

 علی‌اصغر میرابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد وضعیت رستوران‌ها اظهار داشت: مردم کمتر رستوران می‌روند و اعتمادشان به رستوران کم است. آنقدر اعلام کردند که مرکز شیوع کرونا رستوران‌ها هستند که باعث رکود بازار شد.

وی افزود: این وضعیت منجر به تعطیلی حدود 30 درصد از رستوران‌ها شده است. آنهایی هم که هنوز بسته نیستند با کاهش 30 درصدی مشتری نسبت به قبل از کرونا مواجه هستند.

وی افزود: مشتری‌ها دیگر مراجعه و اعتماد نمی‌کنند، فکر می کنند در رستوران‌ها به کرونا مبتلا می‌شوند. درحالی که رستوران‌ها پروتکل‌های ابلاغ شده را رعایت می‌کنند. در فاصله رفت و آمد مشتری‌ها، میز و دیگر وسایل را دو بار ضدعفونی می‌کنند. ماسک و دستکش هم دارند، فاصله اجتماعی و بهداشت هم رعایت می‌کنند.

رییس اتحادیه رستوران‌داران و سلف سرویس‌ها تصریح کرد:‌ افزایش قیمت داشتیم و قیمت‌ها متغیر شده است. همکاران ما سهمیه‌ای برای گرفتن مواد غذایی ندارند و آزاد خریداری می‌کنند. برای مثال مرغ، گوشت، برنج و زعفران گران شده یا گوجه کیلویی 12500 تومان شده است. یعنی هر گوجه‌ای که بریده می‌شود 1200-1300 تومان هزینه دارد. قیمت اجناس و مواد اولیه لحظه‌ای شده و این باعث شده قیمت رستوران‌ها هم متغیر شود، نمی‌توانند ثبات داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز