خبرگزاری کار ایران

قمری خبر داد:

یزد در صدر رفع تعهدات ارزی/ میانگین ایفای تعهدات صادرکنندگان کشور ۴۰ درصد است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۸۲

دبیر کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده سازمان‌های صنعت ، معدن و تجارت ، صادرکنندگان استان‌های یزد، قزوین و قم به ترتیب نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود به میزان ۶۳، ۶۱ و ۵۸ درصد اقدام نموده‌اند

به گزارش ایلنا، مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با ارائه گزارشی عملکرد سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور را در ایفای تعهدات ارزی اعلام کرد.

قمری، سازمان‌های صنعت ، معدن و تجارت استان‌های یزد، قزوین و قم را از جمله سازمان‌هایی دانست که عملکرد مطلوبی در موضوع کمیته اقدام ارزی داشته و بیشترین درصد رفع تعهدات ارزی را به خود اختصاص داده اند .

دبیر کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه افزود: با تلاش‌های انجام شده سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، صادرکنندگان استان‌های یزد، قزوین و قم به  ترتیب نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود به میزان ۶۳، ۶۱ و ۵۸ درصد اقدام نموده‌اند که بر این اساس استان یزد، بیشترین عملکرد را در ایفای تعهدات ارزی به خود اختصاص داده است.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی افزود:‌ آمار بیان شده بر اساس نسبت ایفای تعهدات ارزی بوده و نشانگر ارزش ارزی ایفای تعهدات صادراتی نمی‌باشد.

قمری در پایان، میانگین ایفای تعهدات صادرکنندگان سراسر کشور را ۴۰ درصد اعلام کرده و خاطر نشان ساخت: با توجه به اضافه شدن صادرات سال ۹۹ به آمار صادرات سالهای ۹۸ و ۹۷ و فاصله زمانی میان زمان صادرات و مهلت ایفای تعهدات ارزی ، رشد نسبت ایفای تعهدات ارزی در ماه‌های آتی افزایش خواهد یافت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز