خبرگزاری کار ایران

سازمان منطقه ویژه پارس آتش‌سوزی بیدخون را مهار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۲۱

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی اعلام آتش‌سوزی در شهر بیدخون و مجاورت کمپ مسکونی پترو جم، با به‌کارگیری دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی و ۶ نیروی عملیاتی آتش‌ را در این محل خاموش کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ابراهیم غریبی، مدیر ارشد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) این سازمان با اشاره به آتش‌سوزی در شهر بیدخون گفت: ساعت ۱۴ و ۳۴ دقیقه روز پنجشنبه (هشتم آبان‌ماه) وقوع حریق در شهر بیدخون و در مجاورت کمپ مسکونی پتروجم به ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه پارس اعلام شد.

وی ادامه داد: گروه‌های اعزامی از سازمان منطقه ویژه پارس از نزدیک‌ترین ایستگاه «پردیس» رأس ساعت ۱۴ و ۳۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند که عملیات خاموش کردن با حضور نیروهای آتش‌نشانی یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

مدیر ارشد اچ‌اس‌یی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس محل آتش‌سوزی را درختان و علف‌های هرز در مجاورت فنس کمپ مسکونی پتروجم واقع در شهر بیدخون اعلام کرد و گفت: در این عملیات ١٠ هزار لیتر آب استفاده شد و پس از عملیات اطفا، نکات ایمنی لازم به مسئول کمپ ازسوی افسر ارشد حاضر در عملیات اطلاع‌رسانی شد تا درختان و علف‌های هرز اطراف کمپ هرس شود و علت حادثه نیز در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز