خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

تجهیز ۱۴ مسیر به فناوری عوارض الکترونیکی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۳۹۳

وزیر راه و شهرسازی از تجهیز ۱۴ اتوبان و آزادراه کشور به فناوری عوارض الکترونیک خبر داد و یادآور شد که این روش برای مردم صرفه‌جویی زمانی و هزینه‌ای به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در پاسخ به این سوال که «برخی از مردم گله مندند که چرا برخی از عوارضی بزرگراه های کشور از جمله عوارضی بزرگراه همت – کرج، دریافت وجه عوارض را از الکترونیکی به دستی تغییر داده اند؟» گفت: متاسفانه بعضی از مردم به رفاه ارزشمندی که صرفه جویی زمانی و هزینه ای برایشان داشت کم توجهی کردند.

وی با یادآوری از اینکه تاکنون بالای ۵۰ درصد عوارض دریافت شده است. افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی و هماهنگی که با پلیس داشتیم، قرار شده که این مبالغ عوارضی از طریق جرائم راهنمایی و رانندگی وصول شود.

اسلامی اظهار کرد: خواهش من از مردم این است که قدر این وضعیت را بدانند و هزینه ها را به موقع پرداخت کنند. همین اینکه مردم بدون توقف از عوارضی ها عبور می کنند، این روش برای آن ها یک فرصت شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوارم که مردم همکاری کنند و از انواع شیوه های سهل و آسانی که برای پرداخت وجود دارد، استفاده کنند.

اسلامی با بیان اینکه هم اکنون ۶ اتوبان به سیستم دریافت عوارض الکترونیکی تجهیز شده و طی دو ماه آینده به بهره برداری می رسند و ۸ آزادراه نیز در حال تغییر و اقدام هستند، افزود: اگر مردم همکاری کنند، بخش خصوصی که سرمایه گذار است نیز اعتماد می کند و با تضمینی که ما به آن ها در خصوص دریافت عوارض می دهیم، با سرعت بیشتری روش دریافت عوارض دستی به روش الکترونیکی تغییر خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته اصلی مردم هستند که اگر هزینه هایشان را پرداخت کنند، این اعتماد به وجود می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز