خبرگزاری کار ایران

حفر ۷۲ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۷ ماه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۷۲۵

۷۲ حلقه چاه نفت و گاز با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در هفت ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور حفر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید اکبری، سرپرست معاونت عملیات حفاری این شرکت از حفر و تکمیل ۷۲ حلقه چاه نفت و گاز خبر داد و گفت: از این تعداد چاه، ۲۲ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۴۸ حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی بوده است.

وی افزود: ۵۶ حلقه از این تعداد چاه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، پنج حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و تحویل شرکت‌های متقاضی شده است.

سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان مهرماه امسال در نتیجه هم‌افزایی و همکاری مؤثر میان متخصصان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت‌های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل ۱۳ حلقه چاه ۲۳۳ روز زودتر از برنامه به پایان رسید که ارزش اقتصادی بالایی دارد.

به گفته اکبری، هم‌اکنون کار جابه‌جایی ۱۷ دستگاه حفاری سبک و سنگین در گستره عملیاتی استان‌های نفت‌خیز در حال انجام است. در ضمن در هفت ماه گذشته در مجموع، متراژ حفاری چاه‌ها به ۴۱ هزار و ۷۹۳ متر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز