خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد؛

پایان پرونده مسکن مهر در تهران/ عملیات اجرایی مسکن ملی در ده شهر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۵۶۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پایان پروژه مسکن مهر در این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا، خلیل محبت خواه گفت: کلنگ اجرایی ۱۹ هزار و ۲۲۷ واحد مسکونی اقدام ملی در ۱۰ شهر استان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر ) به زمین خورد که از این میزان ۷هزار و ۵۵۰ واحد مرتبط با این شهرها و اداره کل راه و شهرسازی تهران و مابقی در حوزه شهرهای جدید پرند و پردیس است.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در مهرماه امسال افزود: این برنامه تنها مختص آغاز عملیات اجرایی نبود ، ۲ هزار و ۳۶۷ مورد از آن مجددا مرتبط با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و پروژه های بخش خصوصی است که ۱۲۲۷ مورد از آن در قالب تفاهم نامه به متقاضیان اقدام ملی این استان واگذار شده است.

محبت خواه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ انبوه ساز با اعتماد به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ۱۰ شهر استان مستقر شده اند، کارگاههای اقدام ملی را تجهیز کرده اند و در حال طی و تصویب مراحل نهایی نقشه پروژه های ساختمانی هستند که به زودی مرحله اجرای آن پروژه ها آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از متقاضیان مسکن اقدام ملی درخواست کرد که در زمانبندی مشخص و در اسرع وقت نسبت به تکمیل آورده حساب های خود اقدام کنند تا در افتتاح هرچه سریعتر پروژه ها موثری به دولت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز