خبرگزاری کار ایران

عرضه کارت اعتباری با وثیقه‌گذاری سهام عدالت تا پایان آبان

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۶۶

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، امیدواریم تا پایان آبان کارت‌های اعتباری به دست سهامداران برسد.

به گزارش ایلنا از پژوهشکده پولی و بانکی، آقای علیرضا ماهیار افزود: روش اعطای کارت اعتباری سهام عدالت به طور مکانیزه انجام می‌شود، یعنی سهامداران با مراجعه به درگاه‌های بانک‌های عامل می‌توانند درخواست وثیقه گذاری سهام عدالت را داشته باشند، قاعدتا در این روش کارتهایشان به نسبت ارزش سهامشان شارژ می‌شود، اکنون چند بانک این فرایند را به صورت مکانیزم انجام دادند.

وی ادامه داد: پس از آنکه شرکت‌های سرمایه گذار استانی درج نمادشان انجام و مجمعشان برگزار شد، افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند برای دریافت سود یا فروش حاصل از سهام عدالت اقدام کنند، ما تلاشمان این است سهامداران این روش تا پایان اسفند ماه به سودشان از طریق سامانه سجام دست پیدا کنند.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره مشکلات تغییر روش فروش سهام عدالت از بلوکی به تجمیعی، گفت: این سهام‌ها به روش دستوری خرید یا فروش نمی‌شوند، در گذشته که روش تجمیعی بود پول افراد خرد خرد به حسابشان واریز، اما روش بلوکی سبب شد تا مبالغ به طور یکجا واریز شود، همچنین افرادی که از فروش سهام خود تا قبل از واریز مبلغ به حسابشان پشیمان شده باشند می‌توانند تغییر رویه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز