خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت خودروهای ایرانی/ ریزش ادامه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۸۴۶

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران اظهار داشت: از روز گذشته خودروهای ایرانی بین 10 تا 20 درصد کاهش پیدا کرده است. در مورد خودروهای خارجی چون خرید و فروش انجام نمی‌شود، نمی‌توان مشخص گفت چه میزان کاهش پیدا کرده است.

نعمت الله کاشانی نسب، نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران در گفت‌وگو با ایلنا در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: علت اصلی ریزش قیمت خودرو کاهش قیمت دلار است. بازار، بازار کاذب بود و هر لحظه احتمال ریزش داشت که همین هم شد.

وی ادامه داد: از روز گذشته خودروهای ایرانی بین 10 تا 20 درصد کاهش پیدا کرده است. در مورد خودروهای خارجی چون خرید و فروش انجام نمی‌شود، نمی‌توان مشخص گفت چه میزان کاهش پیدا کرده است. تا زمانی که قیمت دلار ریزشی شود، قیمت خودرو هم به تبع آن پایین می‌آید.

کاشانی نسب در ادامه افزود: الان هم بازار راکد است و کسی خودرو نمی‌خرد، قیمت‌ها هم همینطور پایین می‌آید. اگر قیمت خیلی پایین‌تر هم برای یک خودرو گفته شود بازهم خریدار ندارد چون قیمت خودرو در حال کاهش است.

وی تصریح کرد: وقتی بازار اینطور ریزش می‌کند کسی جرات خرید ندارد. حتما قیمت خودرو باز هم کاهش می‌یابد، چون هنوز هم قیمت‌ها واقعی نیست و گران است. توصیه‌ من به کسانی که می‌خواهند ماشین بخرند این است دست نگه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز