خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

احداث بوستان زندگی برای ارتقای کیفیت زندگی مردم جنوب شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۶۱۰

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء احداث «بوستان زندگی»با مساحت 25 هکتار در محله هرندی را زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و باعث ارتقای کیفیت زندگی در جنوب شهر تهران دانست.

به گزار ایلنا و به نقل از  روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ضمن تشکر از همکاری شهرداری تهران در احداث بوستان زندگی در محله هرندی تهران اظهار داشت: این بوستان که جزء بزرگترین بوستان‌های شهر تهران محسوب می‌شود در پاسخ به درخواست اهالی و در جهت توسعه خدمات عمومی و رفاهی شهروندان منطقه 12 شهرداری تهران احداث شد.

وی افزود: وجود آسیب‌های اجتماعی و فرسوده بودن بافت 35 درصد ناحیه 4 منطقه 12 شهرداری تهران باعث شد تا قرارگاه سازندگی خاتم با درک ضرورت و لزوم ساماندهی این منطقه وارد میدان شود و وضعیت این منطقه را سامان دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: طراحی و احداث معابر اصلی و فرعی داخلی بوستان و ابنیه عمومی بر اساس استانداردهای روز، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، شبکه فاضلاب و جمع‌آوری آبهای سطحی، احداث مخزن ذخیره آب، مرمت و بازپیرایی فضای سبز، مجموعه شهر کودک سرپوشیده، پارکینگ مسقف، شبکه روشنایی محوطه و مناسب‌سازی معابر و دیگر کاربری‌های پروژه برای استفاده معلولان و نابینایان از دیگر مواردی است که موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در احداث این بوستان لحاظ کرده است.

وی افزود: احداث این بوستان با کارکردهای زیست‌محیطی، ترافیکی، گردشگری و زیباشناختی، علاوه بر توزیع مناسب امکانات در سطح کلان‌شهر تهران، تأثیر مستقیمی بر توسعه نشاط و پویایی اجتماعی دارد.

محمداظهار داشت: احداث بوستان هرندی در بافت تاریخی پایتخت، بر سلامت روان شهروندان این منطقه و استقرار انضباط اجتماعی اثرگذار خواهد بود و تلطیف روحیه و آرامش اهالی را به ارمغان خواهد آورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز