خبرگزاری کار ایران

اولین مجمع عمومی عادی سالانه شستا پس از بورسی شدن برگزار شد؛

سود خالص تلفیقی شستا به ۲۳ هزار میلیارد تومان رسید/ تحقق سود ۲۴۱ تومانی به ازای هر سهم

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۱۹

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور اکثریت سهام‌داران به طور رسمی آغاز شد و علی اکبر ترکان، رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آغاز برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شستا ضمن خیر مقدم به شرکت‌کنندگان اعضای هیات رییسه را معرفی و از محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا برای ارائه گزارش عملکرد دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  شستا رسانه، در جلسه مجمع عمومی شستا که صبح امروز برگزار شد، پس گزارش تفصیلی محمد رضوانی‌فر، ارائه گزارش حسابرس و پاسخ به پرسش‌های سهامداران، مجمع وارد دستور شد و صورت‌های مالی شستا به تصویب مجمع عمومی رسید.

مدیرعامل شستا همچنین از کسب گزارش مقبول از سازمان  حسابرسی خبر داد و گفت:همچنین رتبه اعتباری این شرکت بر اساس آخرین ارزیابی‌ها A+  اعلام شد که بالاترین رتبه ارائه شده تاکنون در ایران است.

 مدیرعامل شستا در ادامه افزود: سود عملیاتی تلفیقی شستا با افزایش ۷۷ درصدی به قریب 25هزار میلیارد تومان رسیده است.

رضوانی فر از تحقق سود خالص 19283 میلیارد تومنی در شرکت اصلی خبر داد و افزود: این سود نسبت به سال گذشته 4.2 برابر شده است.

وی  در ادامه افزود: تمام هلدینگ‌های تابعه شستا در سود تلفیق رشد مناسبی داشتند و همچنین هلدینگ رایتل و هلدینگ انرژی پس از چند دوره به سوددهی رسیدند و از زیان خارج شدند.

مجمع عمومی شستا تصویب کرد: ۱۲۰ تومان سود به ازای هر سهم پرداخت شود. مجموعا ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان، معادل ۹۹ درصد از سود قابل تقسیم، میان سهامداران، توزیع می‌شود‌.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه مجمع عمومی، هیچ پاداشی برای اعضای هیئت مدیره در نظر گرفته نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز