خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

طرح یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی چه نفعی به حال روستائیان دارد؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۲۵۰

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای صحیح طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، تسریع در ارائه خدمات به مناطق محروم و روستاها را به دنبال دارد.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص اقدامات وزارت نیرو در سال‌های اخیر، از جمله طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی اظهار داشت: یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مزایایی به نفع روستائیان دارند با اجرای این طرح مشکلات روستائیان حل شده و با پیشرفت امکانات مدیریت منسجمی برای آب و فاضلاب استان‌ها شکل گرفته است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اکثر این شرکت‌ها زیان‌ده بودند و با درآمدهای ناچیز که داشتند، نمی‌توانستند پروژه یا کار خاصی برای منطقه خود انجام دهند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح از موازی‌کاری در شرکت‌ها جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری بنیه قوی‌تری به لحاظ مالی نسبت به شرکت‌های آب و فاضلاب‌ روستایی دارند، می‌توانند با ظرفیت‌های بالای خود کمک‌حال آبفار بوده و در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها تاثیر‌گذار باشند.

رحمانی ادامه داد: در تجهیزات نیز شبکه‌های آبرسانی شهری می‌توانند با تسهیل امورات، شبکه‌های روستایی را پوشش داده و حل مشکلات روستاها در کشور را سرعت ببخشند.

وی اجرای چنین طرحی را اقدامی مثبت از سمت وزارت نیرو دانسته و تاکید کرد: حتما در مجلس از این طرح حمایت می‌کنیم و دولت نیز باید نسبت به موضوع آب توجه ویژه‌‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز