خبرگزاری کار ایران

«خاوازی» به عنوان رئیس کارگروه ملی بیابان زدایی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۱۰۵

رئیس جمهور در اجرای بند (۱) ماده (۲) آیین نامه تشکیل کارگروه ملی بیابان زدایی مصوب ۲۴/۵/ ۱۳۸۹ هیات محترم وزیران، دکتر کاظم خاوازی را با عنوان "رئیس کارگروه ملی بیابان زدایی" منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای دکتر کاظم خاوازی

 در اجرای بند(۱) ماده(۲) آیین‌نامه تشکل کارگروه ملی بیابان‌زدایی مصوب ۱۳۸۹.۵.۲۴ هیات محترم وزیران، به موجب این حکم به عنوان «رئیس کارگروه ملی بیابان‌زدایی» منصوب می‌شوید.

شایسته است ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی و مشارکت مؤثر بر کنوانسیون مقابله با بیابان‌زدایی ملل متحد در امر تعدیل اثر خشکسالی در سطح ملی و منطقه‌ای، نتایج اقدامات انجام شده در اجرای تعهدات و اقدامات برای بیابان‌زدایی دستگاه‌های عضو را در پایان هر سال برای اینجانب گزارش نمایید.

بدیهی است کلیه دستگاه‌های ذیربط نیز همکاری لازم را در این امر خطیر معمول خواهند داشت.

توفیق جناب‌عالی و سایر اعضای محترم را در انجام وظایف محوله، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز