خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمایت اعلام کرد:

انجام نزدیک به ۷۳ هزار گشت مشترک بازرسی در شش ماهه اول سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۵۸۱

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در شش ماهه اول امسال ۷۲ هزار و ۵۴۳ گشت مشترک بازرسی انجام شده است.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، عباس تابش با بیان این مطلب، افزود: این تعداد گشت بازرسی منجر به تشکیل ۳۱ هزار و ۷۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال شده است.

وی همچنین تصریح کرد: گشتهای مشترک بازرسی با حضور ادارات کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، ادارات کل استاندارد، ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌ها در استان ها انجام می شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه بیان کرد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها در زمان مورد اشاره ۳۳ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاقهای اصناف و اتحادیه ها، ۲۰ درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۱۵ درصد را با دانشگاه‌های علوم پزشکی، یک درصد با ادارات کل استاندارد، یک درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۳۰ درصد مابقی را با سایر دستگاه ها انجام داده اند.

تابش گفت: از مجموع پرونده های تخلف متشکله، ۲۷ درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۳۴ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۳۹ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز