خبرگزاری کار ایران

زادبوم خبر داد؛

استرداد ۱۵روزه مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگانی که تعهد ارزی خود را ایفا کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۷۴۹

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ابلاغیه معاون اقتصادی رئیس جمهوری به رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: براساس این ابلاغیه سازمان امور مالیاتی کشور مکلف است حداکثر ظرف 15 روز کاری، نسبت به استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگانی که مطابق اعلامیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به تعهد ارزی خود عمل کرده‌اند، اقدام کند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با بیان این خبر اظهار داشت: براساس بند اول تصمیمات جلسه یکصد و هفتادم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورخ 13 مهرماه 99، که به تایید ریاست جمهوری رسیده است، سازمان امور مالیاتی کشور مکلف است حداکثر ظرف پانزده روز کاری، نسبت به استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگانی که مطابق اعلامیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به تعهد ارزی خود عمل کرده‌اند، اقدام کند. 

وی افزود: این حکم در مورد صادرکنندگانی که نسبت به ایفای درصدی از تعهدات ارزی خود اقدام کنند، متناسب با همان میزان اجرا می‌شود. 

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اضافه کرد: همچنین بانک مرکزی ایران مکلف است میزان ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان را به صورت هفتگی به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز