خبرگزاری کار ایران

در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی روستایی:

ساخت ۱۵ هزار کیلومتر راه روستایی در دولت یازدهم و دوازدهم/ بیش از ۳.۵ میلیون واحد سنددار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۳۱۳

وزیر راه و شهرسازی از ساخت 15 هزار کیلومتر راه روستایی در دو دولت یازدهم و دوازدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از طرح های ملی روستایی و عشایری با اشاره به احداث راه‌های روستایی در دولت تدبیر و امید گفت: در دو دولت یازدهم و دوازدهم 15 هزار کیلومتر راه روستایی تحویل شد که این یک رکورد در حوزه زیربنایی محسوب می شود.

وی ادامه داد: تا پایان دولت دوازدهم 3 هزار و پانصد کیلومتر راه روستایی به اجرا خواهیم رساند که در مجموع در دوره مدیریت جدید وزارت راه و شهرسازی 5 هزار کیلومتر راه روستایی ساخته شد.

همچنین علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ارتباط ویدئو کنفرانس از همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات بنیاد مسکن ساخت مسکن روستایی بوده است گفت: خوشبختانه توانستیم به عهد ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکونی وفا کنیم و در چند ماه ابتدا امسال 106 هزار واحد مسکونی روستایی به بهره‌ برداری رسیده است که برای ساخت این تعداد واحد روستایی 3 هزار و 400 میلیارد تومان انواع تسهیلات پرداخت شده است.

تابش ادامه داد: از دیگر اقدامات بنیاد مسکن اجرای طرح هادی بوده است که این پروژه‌ها در 811 روستا با اعتبار 287 میلیارد تومان به اجرا رسیده است همچنین برای اجرای آن 150 میلیارد تومان هم مردم مشارکت داشتند.

وی تاکید کرد: طرح سوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سنددار کردن واحدهای مسکونی روستایی بوده که تاکنون توانستیم بیش از سه میلیون پانصد و چهل هزار سند را اهداء کنیم که امروز همزمان با این برنامه 28 هزار و 981 سند دیگر به مردم اهداء می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز