خبرگزاری کار ایران

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی؛

سهم تولید گاز مجتمع در کشور به ۸۲ درصد می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۶۲

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی با اشاره به توسعه مجتمع گاز و افزایش تولید در سال جاری اظهار داشت: در آینده نزدیک سهم مجتمع از تولید گاز کشور به 82 درصد می‌رسد.

به گزارش ایلنا و از مجتمع گازی پارس جنوبی، محمد شفیع موذنی، در نشستی خبری به شرح مختصری از وضعیت تولید در مجتمع گازی پرداخت و گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی، یکی از استراتژیک‌ترین تأسیسات کشور است و در حال حاضر حدود 75 درصد گاز کشور را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به توسعه مجتمع گاز و افزایش تولید در سال جاری اظهار داشت: در آینده نزدیک سهم مجتمع از تولید گاز کشور به 82 درصد می‌رسد.

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی با اشاره به اهمیت مجتمع گاز پارس جنوبی در پایداری انرژی و ایجاد رفاه و امنیت کشور گفت: در آینده مطابق پیش‌بینی‌های صورت گرفته 70 درصد سبد انرژی داخل کشور توسط مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود.

این جلسه با توجه به اهمیت منابع انسانی در پارس‌جنوبی و با موضوع توانمندسازی و آموزش مهارتی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، موسی احمدی نماینده حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه، ذرین‌فر معاون استاندار بوشهر و مدیران منطقه‌ای و مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز