خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

لزوم توسعه کشاورزی قراردادی با مشارکت اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی و عشایری

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۰۲۸

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم توسعه کشاورزی قراردادی با مشارکت اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کشاورزی، روستایی و عشایری کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در نشست با مدیران اتحادیه ها، تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی و روستایی و عشایری، تحقق کشاورزی قراردادی را راهکار رفع مشکلات تولید و بازار محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: مشارکت اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کشاورزی، روستایی و عشایری در توسعه کشاورزی قراردادی در کشور ضروری است.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی از همکاری اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکل های بخش کشاورزی در موضوعات رفع موانع تولید و تامین و توزیع نهاده های مورد نیاز بخش کشاورزی استقبال می کند.

خاوازی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر آماده سازی بسته سیاستگذاری صادرات بخش کشاورزی، خواستار مشارکت اتحادیه ها و تشکل های بخش کشاورزی برای تحقق این امر شد.

وی با اشاره به ضرورت ارائه راهکار برای حذف واسطه های غیرضرور در بازاررسانی محصولات کشاورزی، گفت: طرح روستا بازار به منظور عرضه عمده محصولات کشاورزی با همکاری استارت آپ های بخش کشاورزی به صورت آزمایشی بزودی در استان تهران آغاز می شود و در صورت مشارکت فعال اتحادیه ها و تعاونی های تولیدی این طرح در سایر استان ها نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز