خبرگزاری کار ایران

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن خبر داد؛

تسهیلات مسکن جوانان ۶۰ درصد افزایش یافت/ سود تسهیلات ۹ درصد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۴۸

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن جوانان افزایش ۶۰ درصدی یافته است، بخشی از جزییات این طرح را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن مرادی جزئیات افزایش تسهیلات مسکن جوانان از ۲۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان را اعلام کرد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن، با اشاره به اینکه سقف حساب مسکن جوانان سالانه مشخص می‌شود از افزایش ۶۰  درصدی تسهیلات مسکن جوانان خبر داد و گفت: هم اکنون سقف تسهیلات مسکن جوانان از ۲۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اعلام اینکه صاحبان اینگونه حساب می‌توانند برای خرید یا ساخت مسکن از این حساب استفاده کنند، به متفاوت بودن سقف‌های تسهیلاتی در تهران، کلانشهرها و سایر شهرها، اشاره کرد و توضیح داد: سقف پرداخت تسهیلات مسکن جوانان در تهران ۴۰۰ میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، قم، شیراز و کرمانشاه، ۳۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۹۰ میلیون تومان است.

مرادی افزود: متقاضیانی که درخواست استفاده از سقف تسهیلات مسکن جوانان دارند باید سپرده‌گذاری ۱۵ ساله انجام دهند که مبلغ واریزی برای این دسته از متقاضیان چنانچه ماهانه باشد از ۹۱ هزار تومان در ماه نخست آغاز می‌شود و در پایان سال پانزدهم این رقم افزایش خواهد یافت.

مرادی رقم ارایه تسهیلات را در شرایط ۵ ساله برای مسکن جوانان در شهرهای بزرگ ۱۵۰ میلیون تومان و  در سایر شهرها ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

 مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: نرخ سود تسهیلات مسکن جوانان ۹ درصد است و بازپرداخت این نوع از تسهیلات ۲۰ ساله و قدمت ساختمان هایی که مشمول این نوع از تسهیلات می شوند نیز ۲۵ سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز