خبرگزاری کار ایران

ویروس کرونا قاچاق طلا در هند را با مشکل مواجه کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۵۰۶

طبق اعلام رئیس شورای داخلی جواهرات هند، محموله‌های غیرقانونی طلا به هند حدوداً 2 تن در ماه کاهش یافته و ممکن است در سال جاری این عدد به حدود 25 تن برسد.

به گزارش ایلنا از بلومبرگ، کرونا، قاچاق طلا به هند که دومین مصرف کننده بزرگ جهان است را با مشکل مواجه کرده است. طبق اعلام رئیس شورای داخلی جواهرات هند، محموله‌های غیرقانونی طلا به هند حدوداً 2 تن در ماه کاهش یافته و ممکن است در سال جاری این عدد به حدود 25 تن برسد. طبق برآوردهای شورای جهانی طلا ، این مقدار کاهش با مقدار 120 تن طلا در سال گذشته یا حدود 17٪ از تقاضای سالانه کشور مقایسه می شود.

حمل و نقل غیرقانونی درهند با یکی از سختگیرانه ترین قوانین جهان مواجه شده است. این امر همچنین منجر به انقباض 25% اقتصاد هند در سه ماه منتهی به ژوئن شد و تقاضای کلی طلا را به شدت کاهش داد. در حالی که محدودیت ها به آرامی کاهش می یابند ، این کشور هنوز مرزهای خود را کاملاً باز نکرده است زیرا به سرعت در حال تبدیل شدن به مرکز جهانی عفونت های ویروسی است و در این امر تنها از ایالات متحده عقب است.

گفتنی است در شش ماه گذشته هیچ پروازی انجام نشده و بنابراین قاچاق طلا در هند بسیار ناچیز بوده است. هم اکنون هر آنچه قاچاق می شود از مرزهای زمینی با نپال ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا وارد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز