خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

سکه در آستانه ورود به کانال ۱۳ میلیون تومان/ حباب ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۱۷

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۱۲ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: با آغاز معاملات امروز نرخ دلار در بازار روند کاهشی داشته و در کانال ۲۶ هزار تومان معامله می‌شود که می‌توانست تاثیر کاهشی بر قیمت طلا و سکه داشته باشد که افزایش نرخ جهانی اونس این تاثیر را بنوعی خنثی کرد.

وی افزود: در حال حاضر قیمت‌ها نسبت به روز پنچشنبه تغییر محسوسی نداشته است و تنها حباب سکه از یک میلیون تومان به ۹۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

این کارشناس رسمی بازار طلا و سکه در مورد تاثیر نوسانات بورس بر کوچ نقدینگی به بازار طلا گفت: در ابتدا تصور بر این بود که این کوچ بیشتر باشد اما در عمل اینگونه نبود و مقدار اندکی از نقدینگی موجود در بازار سرمایه وارد بازار طلا و جواهر شد.

کشتی‌آرای با اشاره با آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید۱۲ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز ۲ میلیون تومان است.

به گفته وی در حال حاضر نرخ هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و  ۲۰۹ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز