خبرگزاری کار ایران

تشکیل اتاق طلا، جواهر و فلزات گرانبها در گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۳۹

مسئول دبیرخانه شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور تشکیل اتاق تخصصی طلا، جواهر و فلزات گرانبها در گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را گامی مهم در جهت حل مشکل حمل یکسره محموله‌های صادراتی مصنوعات طلا و جواهر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، محمود بازاری با بیان این مطلب افزود: به استناد مصوبات دومین و ششمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی و راهبری توسعه صادرات صنوف تولیدی که با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات صادرات صنوف تولیدی طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، مقرر شده بود به منظور حل مشکل حمل یکسره محموله‌های صادراتی مصنوعات طلا و جواهر، گمرک ج. ا. ایران با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به ایجاد اتاق تخصصی طلا در گمرکات تهران، مشهد، یزد، اصفهان و تبریز به عنوان گمرکات تخصصی صادرات مصنوعات طلا و جواهر اقدام کند که این مهم با پیگیری تشکل‌های غیردولتی مرتبط و هماهنگی این سازمان و مساعدت معاونت امور صنایع، ایمیدرو و گمرک اجرایی شد.                                                           

بازاری اظهار امیدواری کرد: به منظور حذف رویه‌های غیرضرور و جلوگیری از معطلی محموله‌ها، تشکیل اتاق تخصصی طلا و جواهر در گمرکات مشهد، یزد، اصفهان و تبریز نیز با همکاری گمرک ج. ا. ایران و سایر دستگاه‌های ذیربط اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز