خبرگزاری کار ایران

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قزاقستان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۱۲۸

دبیر میز قزاقستان سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه قزاقستان به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های سرمایه‌گذاری در آسیای مرکزی و اتحادیه اقتصادی اوراسیا محسوب می‌شود، گفت: حضور شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های خدمات فنی و مهندسی و نیز سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مهم و دارای ظرفیت از جمله بخش‌های تجاری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، حمل و نقل و صدور خدمات فنی و مهندسی در این کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، آنه دوردی ایران‌پناه با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قزاقستان در حوزه‌های صنایع غذایی، صنعت چوب و کاغذ، صنایع شیمیایی، مجتمع کشت و صنعت، صنعت ساخت و ساز فراهم است، اظهار داشت:  کشور قزاقستان در حوزه‌های مهندسی، تجاری، انرژی نیز فرصت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی افزود: با توجه به اجرایی شدن موافقت‌نامه تجارت ترجیحی فی‎مابین کشورمان و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و عضویت قزاقستان به عنوان یکی از کشورهای مهم اتحادیه مذکور، فرصت پیش آمده زمینه مناسبی برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین خواهد بود.

ایران‌پناه گفت: امکان استفاده تجار از تخفیف تعرفه گمرکی اوراسیا و نیز بهره‌مندی از کاهش هزینه حمل و نقل با توجه به وجود مسیرهای دریایی از دیگر جذابیت‌های ورود به این بازار است.

وی بیان داشت: نظر به ضرورت دسترسی به جزئیات و شرایط سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فوق‎الذکر فهرست مهم‌ترین شرکت‌های واردکننده قزاقی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قزاقستان در پورتال سازمان و نیز اپلیکیشن راهنمای تجارت درج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز