خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

افتتاح 11 پروژه عمرانی در جزیره کیش/ حصول 300میلیارد تومان سرمایه از طریق فروش اوراق+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۵۸۹

هم اکنون انجام 30 پروژه به شرکت عمران و خدمات ابلاغ شده است تا پیگیری را برای تکمیل و راه اندازی انجام بدهد.

مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به روند پیشرفت ترمینال فرودگاه جزیره کیش گفت: حدود 300 میلیارد تومان سرمایه از طریق فروش اوراق برای تکمیل این فرودگاه تهیه شده است و به رغم تحریم و مشکلات تجهیزات مورد نیاز ترمینال نیز خریداری شده است.

وی همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه‌هایی که با قرارگاه خاتم الانبیاء برای توسعه بندرگاه‌های جزیره کیش منعقد شده است، گفت: یک اسلکه 35 هزار تنی در سال گذشته تکمیل شد که در آن کشتی‌های بزرگ و کانتینربر می‌توانند پهلوگیری و بارگیری کنند. این پروژه تکمیل شده اما نمی‌توانیم بهره‌برداری کنیم زیرا لایروبی لازم انجام نشده است و به دلیل پایین بودن عمق آب کشتی‌های بزرگ نمی‌توانند پهلو بگیرند و از آنجایی که سطح مرجانی است لایروبی نیز خیلی سخت انجام می‌شود. قرارداد لایروبی منعقد شده و عملیات آن به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح 11 پروژه در جزیره کیش همزمان با هفته دولت گفت: اکثر این پروژه‌ها متعلق به بخش خصوصی است و یکی از مهمترین پروژه‌ها راه‌اندازی اولین باند هلی‌کوپتری کشور در کیش است که عملیات اجرایی آن سال‌ها پیش آغاز شده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد و برای این پروژه حدود 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون انجام 30 پروژه به شرکت عمران و خدمات ابلاغ شده است تا پیگیری را برای تکمیل و راه اندازی انجام بدهد. این پروژه‌ها شامل پارک‌های ایران زمین، احداث اسکله مرجانی، مرمت و بازسازی کیش ادیت و بازار روز و تره‌بار، پیست پیاده روی و سایت بازیافت زباله است.


فیلم کامل را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید

 

حجم ویدیو: ۹۳.۳۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۵:۲۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز