خبرگزاری کار ایران

تولیدکنندگان ماسک موظف به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۳۱

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: تمامی واحدهای تولید کننده ماسک اعم از ( صنعتی و صنفی) دارای تاییدیه وزارت بهداشت از اول شهریور موظف به ثبت نام و درج اطلاعات واحد تولیدی خود در سامانه جامع تجارت ایران هستند.

به گزارش ایلنا، مجتبی شیر قاضی با اعلام این خبر افزود: واحدهای تولیدی باید عملکرد دریافت مواد اولیه و فروش ماسک خود را به صورت مستمر در سامانه به آدرسwww.ntsw.ir ثبت نمایند. مواداولیه تولید ماسک ( ملت بلون) فقط در اختیار واحدهای تولید کننده تایید شده در سامانه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:اولین جلسه مدیریت جامع مواد اولیه تولید ماسک در سازمان صمت استان تهران باحضور جمعی از مسئولان و تولید کنندگان ماسک در سطح استان برگزار گردید .

شیر قاضی گفت: در این جلسه مقرر شد درصورت مشاهده فعالیت واحدهای تولیدی خارج از سامانه مذکور و عرضه ماسک خارج از شبکه ،از طریق معاونت بازرسی و نظارت باآن واحد متخلف حسب ضوابط و مقررات برخورد قانونی گردد.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت تهران بیان کرد: کلیه ادارات و دستگاهها و فروشگاههای زنجیره ای جهت تهیه ماسک مورد نیاز خود با ارائه درخواست کتبی می بایست به اتاق اصناف تهران مراجعه نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: واحدهای تولیدکننده مکلف به رعایت قیمت های مصوب ستاد لجستیک مقابله با کرونا شامل ماسک سه لایه صنعتی 15000ریال و ماسک سه لایه صنفی( کارگاهی) 13000ریال می باشند که در صورت مشاهده تخلف مراتب از طریق بازرسی ونظارت سازمان متبوع مطابق ضوابط و مقررات رفتارخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز