خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛

کالاهای در اولویت نظارت و بازرسی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۹۴

به گزارش شاتا؛ بنابر اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ در هفته جاری، انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، مرغ زنده و گوشت مرغ، تایر سبک و سنگین، محصولات فولادی شامل تیرآهن، میلگرد و ورق و سیمان خاکستری و سفید و همچنین گچ در اولویت نظارت و بازرسی قرار گرفته اند. مطابق دستور العمل ابلاغ شده این سازمان، سازمان های صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف موظف شدند، ضمن برنامه ریزی مناسب و انجام بازرسی‌های موردی و مستمر برنامه ریزی شده و جامع، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر کالاهای فوق به ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا متمرکز نمایند. استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها در قالب انجام گشت های مشترک بازرسی بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادها در قالب انجام گشت های مشترک بازرسی با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و ... ، بمنظور کنترل و رصد بازار با اولویت این اقلام و همچنین برخورد مؤثر با تخلفات احرازی نظیر گرانفروشی، امتناع از عرضه، احتکار، اختفاء، عدم اعلام موجودی و رعایت قیمت مصوب و ... از دیگر اقدامات نظارتی در این زمینه است که در بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد تأکید قرار گرفته است. در این اطلاعیه آمده است که مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی ، مراتب را از طریق تلفن 124 به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها در سرتاسر کشور اعلام و مطمئن باشند با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ بنابر اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ در هفته جاری، انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، مرغ زنده و گوشت مرغ، تایر سبک و سنگین، محصولات فولادی شامل تیرآهن، میلگرد و ورق و سیمان خاکستری و سفید و همچنین گچ در اولویت نظارت و بازرسی قرار گرفته اند.

مطابق دستور العمل ابلاغ شده این سازمان، سازمان های صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف موظف شدند، ضمن برنامه ریزی مناسب و انجام بازرسی‌های موردی و مستمر برنامه ریزی شده و جامع، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر کالاهای فوق به ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا متمرکز نمایند.

استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها در قالب انجام گشت های مشترک بازرسی

بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادها در قالب انجام گشت های مشترک بازرسی با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و ... ، بمنظور کنترل و رصد بازار با اولویت این اقلام و همچنین برخورد مؤثر با تخلفات احرازی نظیر گرانفروشی، امتناع از عرضه، احتکار، اختفاء، عدم اعلام موجودی و رعایت قیمت مصوب و ... از دیگر اقدامات نظارتی در این زمینه است که در بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد تأکید قرار گرفته است.

در این اطلاعیه آمده است که مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی ، مراتب را از طریق تلفن 124 به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در سرتاسر کشور اعلام و مطمئن باشند با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز