خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

سهم بنادر شمالی از تجارت خارجی افزایش می‌یابد/ تخلیه و بارگیری ۴۶۰ هزارتن کالا در بنادر مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۶۶

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶۰ هزارتن کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار تخلیه و بارگیری شد.

 به گزارش ایلنا، محمد راستاد در حاشیه بازدید از طرح‌های بندر نوشهر یکی از اهداف مهم و راهبردی در بنادر شمالی کشور را بهره مندی بیشتر از صادرات و واردات به کشور‌های همسایه و نیز افزایش میزان ترانزیت اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵۰ هزارتن در بندر نوشهر و ۱۱۰ هزارتن در بندر فریدونکنار، عملکرد تخلیه و بارگیری انجام شد.

 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه یکی از طرح‌های کمک کننده برای توسعه ظرفیت بندر نوشهر، تسهیل دسترسی این بندر به پسکرانه است افزود: باید شرایط مناسب برای تسهیل در انتقال ۵.۴ میلیون تن محموله‌های وارداتی و صادراتی به پسکرانه، و استفاده از دیگر شعبه‌های حمل و نقل هم فراهم شود.

راستاد با اشاره به اینکه خروجی‌های بندر با وجود حصار شهری موجب تزاحم در ترافیک می‌شود، گفت: بر این اساس طرح جاده دسترسی مستقل بندر نوشهر با بیش از ۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در دستورکار قرار گرفته و در حال حاضر ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز