خبرگزاری کار ایران

مسئولان هیئت‌های عزاداری پایتخت برای استفاده از برق ایمن با تلفن ۱۲۱ تماس بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۳۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تهرانی‌ها برای استفاده از برق ایمن در هیئت‌ها و مراسم عزاداری ایام محرم، با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "حسین صبوری" ضمن تسلیت به مناسبت نزدیک شدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در زمان برگزاری مراسم عزاداری، از برپاکنندگان هیئت‌های عزاداری و تکایا خواست به منظور بهره مندی از برق ایمن، با سامانه تلفنی 121 تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان، جریان برق مورد نیاز در محل مورد نظر آنان توسط عوامل فنی این شرکت، برقرار شود.

وی با بیان این که استفاده خودسرانه از برق شبکه شهری، علاوه بر مخاطرات جانی، عملی غیرقانونی و غیرشرعی است، افزود: کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در تمامی ساعات شبانه روز آماده ثبت درخواست برق برای هیئت‌ها و تکایای عزاداری از طریق سامانه تلفنی 121 هستند.

صبوری همچنین از شهروندان تهرانی درخواست کرد از نصب داربست، پلاکارد و پرچم روی تیرهای برق و پایه‌های ترانس و روشنایی، خودداری کرده و از ورود به حریم شبکه‌های توزیع برق به شکل جدی خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با بیان این که شبکه توزیع برق پایتخت، ایمن و استاندارد است، وقوع حوادث برق گرفتگی را ناشی از بی‌توجهی به اصول ایمنی و حریم خطوط برق‌رسانی دانست و از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت حریم ایمن شبکه‌های توزیع، پاسدار و حافظ جان و مال خود و سایر شهروندان باشند.

صبوری، استفاده از تجهیزات برقی ایمن و استاندارد، خودداری از استفاده از لامپ‌های پرمصرف، قطع برق و خاموش کردن تجهیزاتی روشنایی و سرمایشی در پایان مراسم و استفاده از تزئینات غیربرقی همچون پرچم و ریسه‌های پارچه‌ای را از جمله راهکارهایی دانست که ضمن تامین امنیت عزاداران حسینی، از هدررفت انرژی برق نیز جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز