خبرگزاری کار ایران

توضیحات روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری درخصوص یک خبر

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۰۴

بدنبال انتشار مصاحبه روز گذشته ایلنا با نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، بدنبال انتشار مصاحبه (دولت اسناد پشتیبان فروش نفت به مردم را ارایه نکرد/ طراح فروش اوراق نفتی «نهاوندیان» است) روز گذشته ایلنا با نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرده است:

با سلام،

پیرو انتشار خبر با عنوان «دولت اسناد پشتیبان فروش نفت به مردم را ارائه نکرد/ طراح فروش اوراق نفتی «نهاوندیان» است» در تاریخ 21/5/1399 بر روی پایگاه خبری آن خبرگزاری و درج مطالب به نقل از نائب رئیس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، توضیحات ذیل جهت شفاف سازی و تبیین لازم ارسال می‌شود. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات، این توضیحات در آن پایگاه خبری درج گردد.

«طرح فروش داخلی نفت که اخیراً در جلسات شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تصویب رسیده است، طرح مورد پیشنهاد مشترک وزارت نفت و وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌باشد که در وضعیت حساس کنونی اقتصاد کشور به منظور مقابله با تحریم نفتی، تأمین مالی بودجه دولت، هدایت نقدینگی کشور و همچنین مدیریت انتظارات فعالان اقتصادی مطرح شده و اجرای آن در شرایط فعلی اقتصاد کشور لازم و ضروری است. این طرح دارای استنادات کارشناسی کافی از سوی وزارتخانه‌های یاد شده و همچنین نظر موافق بانک مرکزی می‌باشد و نتایج این طرح در قالب پیشنهادات کارشناسی به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال شده که طبق رویه جاری و پس از طرح موضوع طی دو جلسه ستاد اقتصادی دولت و نیز سه جلسه کمیسیون مقدماتی شورای عالی با حضور نمایندگان هر سه قوه در نهایت در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز