خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد/ از جنگ اقتصادی روسفید عبور می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۶۱۴

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پروژه‌های استراتژیک این قرارگاه را که بعضا همانند ستاره خلیج فارس موجب تحسین مقام معظم رهبری شد را نمادی از شکست تحریم‌های دشمن دانست.

به گزارش ایلنا، سعید محمد گفت: امروز بعضا اعتقادی وجود دارد که کشور به بن بست رسیده و با این مشکلات نمی شود کشور را اداره کرد، اما باید گفت که قرارگاه  نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک  نمونه عملی در حوزه کاری خود اثبات کرده که علیرغم همه فشارها و تحریم ها می شود کشور را ساخت و قاطعانه می گویم که در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد.

وی افزود:اما باید از ظرفیت های سرشار کشور به جا و به موقع استفاده کرد. شناسایی ظرفیت ها و استفاده از آنها باعث می شود نه تنها در مقابل مشکلات زانو نزنیم، بلکه مشکلات را به زانو در بیاوریم.

محمد با اشاره به فشار تحریم‌های دشمن  ادامه داد: ما می دانیم مشکلاتی وجود دارد و مشکل کرونا هم بر آن اضافه شده اما در کنار این ها می دانیم و این اعتقاد را داریم که عزم و اراده ایرانی خیلی بالاتر از این مشکلات است. می‌دانیم با یک انسجام ملی قطعا از پس این مشکلات بر خواهیم آمد و ان شاء الله برای نسل های آینده یک خاطره خوب و یک روی سفید از همه رزمندگان این جنگ اقتصادی بر جای خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز