خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان تهران:

تهران با این جمعیت در تهدید مخاطرات است/ نباید برنامه‌ها کاغذی باشد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۳۲

رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: به طور قطع تهران با این جمعیت در تهدید مخاطراتی قرار دارد که برای همه آنها باید برنامه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شفیعی در مراسم تودیع خود با تاکید بر اینکه در این جمع احساس غریبی نمی‌کنم و از حضور در فضای کارشناسی لذت می‌برم، اظهار داشت: اگر صحبت از تمرکززدایی، محرومیت‌زدایی و تحقق برنامه‌ها می‌کنیم نباید برنامه‌های کاغذی باشد و باید بتوانیم برنامه‌های تصویب شده را به اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: همواره نگاه به تهران اینگونه بوده که این استان مملو از امکانات بوده و تمام تلاش شهروندان ایرانی خارج از تهران بر این بوده که بتوانند امکانات از تهران جدا و به استان خود ببرند یا اینکه خود را به تهران برسانند. از آنجایی که امروز یک‌چهارم جمعیت کشور در استان تهران جای گرفته یعنی مردم در گزینه دوم موفق‌تر عمل کرده‌اند.

شفیعی تاکید کرد: اگر هزینه‌ای برای تهران می‌کنیم باید آگاه باشیم این هزینه چه اهدافی را محقق می‌کند و چقدر نقش اهرمی برای سایر استانها دارد.

وی با بیان اینکه اعتقادی به کمیت نیروی انسانی ندارم، گفت: تمام تلاش من این است که با ساختار چابک، کارها را پیش ببریم.

رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها این است که بتوانیم آمار لحظه‌ای داشته باشیم که یکی از این آمارها جمعیت استان تهران است. نباید برای جمعیت استان تهران به سرشماری پنج سال گذشته رجوع کنیم بلکه باید آمار دقیق و لحظه‌ای از جمعیت استان داشته باشیم.

شفیعی تصریح کرد: به طور قطع تهران با این جمعیت در تهدید مخاطراتی قرار دارد که برای همه آنها باید برنامه داشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم نقش اهرمی و الگوساز برای سایر استانها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز