خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور:

امسال برای همه سال سختی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۲۷

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: امسال برای همه از جمله مدیران سال سختی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا اربابی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با بیان اینکه ماموریت اصلی سازمان راهبری، رصد توسعه و نظارت بر آن است، اظهار داشت: سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تهران هم باید همین ماموریت را دنبال و در راستای تحققات ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه با تکیه بر اعتمادی که به قابلیت‌های نیروی انسانی بوده باید انسجام در برنامه‌ها داشته باشیم، گفت: این اعتماد به سرمایه انسانی در سطح کلان زمینه‌ساز تحقق اهداف بوده و باعث ارتقاء سطح نیروی انسانی شده است به طوری که امروز شاهد صادرات مدیران در سطوح بالا از سازمان برنامه و بودجه هستیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: سه رئیس استانی در سطح ملی که امروز پست‌های معاون وزیر را برعهده دارند همچنین وزرای اقتصاد و بهداشت از نیروی انسانی سازمان برنامه و بودجه بوده‌اند.

اربابی افزود: با همه فراز و نشیب‌هایی که طی شده امروز شاهد افتخارآفرینی نیروهای انسانی سازمان هستیم هرچند که شرایط سختی را در ادغام و احیای سازمان تجربه کرده‌اند.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی سازمان برنامه‌ریزی و بودجه باعث بازسازی مجدد و احیای آن شد چراکه بدون این سازمان امکان تحقق اهداف در حوزه اقتصاد نبود.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: احساس شد از آقای ترکی در وزارت راه و شهرسازی بهره‌برداری موثرتری می‌شود بنابراین تصمیم این بود که از نگاه توسعه‌محور آقای ترکی در وزارت راه و شهرسازی استفاده شود و با حضور ایشان در این وزارتخانه موافقت شد. آقای شفیعی هم که رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان تهران هستند دو سال و 9 ماه نقش مدیریتی در سازمان نقشه‌برداری داشتند.

اربابی تصریح کرد: خیلی‌ها می‌گفتند چرا آقای شفیعی را از مدیریت در سطح ملی به مدیریت در سطح استانی انتخاب کردید. باید بگویم استان تهران یک ایران کوچک است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اطمینان و امنیت روانی در این استان فراهم شود.

وی تاکید کرد: امسال برای همه از جمله مدیران سال سختی خواهد بود. امیدوارم آقای شفیعی در این سال سخت، مدیریت موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز