خبرگزاری کار ایران

ظرفیت‌های صیادی بندر ماهشهر احیا شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۹۱

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران، در آیین امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح‌های توسعه متوازن بندر ماهشهر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه ظرفیت‌های صیادی بندر ماهشهر احیا شده است، گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی پتروشیمی ماهشهر گامی موثر برای ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، دکتر نبی الله خون میرزایی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه اجرای طرح‌های توسعه متوازن شهرستان ماهشهر به ارزش ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بین منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و تعدادی از دستگاه های اجرایی بمنظور توسعه این شهرستان امضاشد.

وی افزود: جا دارد ابتدا از همکاری و پشتیبانی مالی منطقه اقتصادی پتروشیمی و همچنین دستگاههای پای کار برای اجرای این طرح های موثر قدردانی کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: خوزستان در سه سال گذشته ماه به ماه در حوزه توسعه آبزی پروری ارتقا یافته و در سال گذشته نیز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و بی شک این دستاورد در آینده نیز با توسعه زیرساخت ها و پشتیبانی موثر مدیریت عالی استان بار دیگر محقق خواهد شد.

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: اکنون ظرفیت های صیادی این منطقه که ریشه در فرهنگ مردم دارد در حال احیا است و امید می رود با اجرای این طرح ها شاهد رشد و توسعه این منطقه و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد در این زمینه با تعهدات سازمان شیلات و آموزش نیروی انسانی و تامین اعتبارات لازم، بتوانیم گامی موثر برای رشد و توسعه این شهرستان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز