خبرگزاری کار ایران

صدور و تمدید ۸۳۹ ضمانتنامه از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه ۱۳۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۶۱

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: این صندوق در حوزه صدور و تمدید ضمانتنامه در راستای دو راهبرد جهش تولید و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه 1399 در مجموع ۸۳۹ فقره ضمانتنامه تمدید یا صادر کرده است.

‌به گزارش ایلنا، محمدرضا مقیسه با اعلام این مطلب افزود: مجموع مبلغ ضمانتنامه‌های صادره و تمدیدی از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه 1399 نیز 6 هزار و 176 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه صدور ضمانتنامه به عنوان سرمایه در گردش بیشترین موضوع ضمانت نامه ها بوده است، ادامه داد: در مجموع ۳۶۱ ضمانتنامه سرمایه در گردش صادر یا تمدید شد که ارزش این ضمانت نامه‌ها 3 هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با بیان اینکه در این مدت ۱۸۳ ضمانت نامه در حوزه طرح های ایجادی به ارزش یک هزار و 914 میلیارد ریال صادر شده است، تصریح کرد: ضمانت نامه در حوزه طرح های توسعه ای ۷۰ فقره و به ارزش ۵۳۱ میلیارد ریال و در حوزه حسن انجام کار ۱۲۵ فقره به ارزش ۲۲۵ میلیارد ریال بوده است.

مقیسه با اشاره به دیگر ضمانت نامه های صادره گفت: ۶۳ ضمانت نامه به ارزش ۱۴۹ میلیارد ریال در حوزه پیش‌پرداخت، تمدید یا صادر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۴ فقره ضمانتنامه در حوزه اعتبار خرید به ارزش ۹۸ میلیارد ریال صادر یا تمدید شده است.

مدیر عامل ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک همچنین گفت: ضمانت نامه ها در حوزه شرکت در مناقصه ۲۳ فقره به ارزش ۳۷ میلیارد ریال بوده است.

مقیسه به اولویت صدور ضمانتنامه ها اشاره کرد و افزود: طرح‌های دانش‌بنیان دارای مجوز، واحدهای صادراتی دارای سوابق صادراتی در سه سال گذشته، طرح های ایجادی با پیشرفت فیزیکی حداقل ۶۰ درصد، تامین سرمایه در گردش جهت افزایش ظرفیت تولید واحدها، طرح های توسعه که با ظرفیت کامل در حال حاضر فعالیت می‌نمایند و طرح های اشتغالزا (طرح هایی که نسبت سرمایه گذاری به اشتغال پایین داشته باشند) اولویت های صدور ضمانتنامه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز