خبرگزاری کار ایران

سیاست‌های صنعتی و تجاری در سه صنعت نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۱۶۵

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست‌های صنعتی، معدنی و تجاری در حال تدوین می‌باشد و در سه صنعت خودرو، پتروشیمی و نساجی نهایی شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، محسن اتابکی در پنجمین جلسه ویدئوکنفرانسی با مدیران برنامه‌ریزی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها بیان کرد: سیاست‌های صنعتی، معدنی و تجاری به صورت افقی (بین‌بخشی) و به صورت عمودی (خاص یک صنعت) در حال تدوین است.

وی افزود: در این سیاست‌ها، موضوعات مرتبط با همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با تولید دیده شده است.

اتابکی موضوع زنجیره ارزش را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: زنجیره ارزش تولید برای محصولات اولویت دار به عنوان یکی از برنامه های معاونت طرح و برنامه در حال پیگیری می شود.

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی همچنین گفت: برنامه‌های ابلاغی وزارتخانه در سال جاری به صورت کمی از استان‌ها پیگیری و رصد می‌شود.

وی افزود: عملکرد استان‌ها بر اساس اهداف کمی هر استان مشخص می‌شود.

اتابکی در این جلسه تصریح کرد: سند آمایش استان‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه در حال تدوین است و ما نظرات حوزه صنعت، معدن و تجارت را در این سند دنبال می کنیم.

وی افزود: اگر استان‌ها در خصوص بخش صنعت، معدن وتجارت سند آمایش نکاتی دارند، به وزارت‌خانه منعکس کنند تا در سند نهایی آمایش هر استان لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز