خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

ضریب اشغال هتل‌ها به ۱۵ درصد رسید/ کاهش ۶۰ درصدی پذیرش مهمان در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۱۶۰

رئیس جامعه هتل‌ها و هتل‌ آپارتمان‌های استان تهران گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش پذیرش مهمان داشته‌ایم، برخی هتل‌ها تعطیل کرده‌اند و هزینه‌های هنگفت را گاها با ذخیره پولی و یا فروش اموال خود تامین می‌کنند.

محمدعلی فرخ‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره شرایط فعالیت هتل‌های تهران با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در تهران اظهار داشت: در حال حاضر ضریب اشغال هتل‌ها در تهران با 50 درصد تخفیف نهایتا بین 5 تا 15 درصد است.

 وی افزود: با توجه به شدت شیوع کرونا در تهران ما علاقمند به تعطیلی هتل‌ها هستیم اما تاکنون ستاد مبارزه با کرونا چیزی جهت تعطیلی به ما ابلاغ نکرده است.

رئیس جامعه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران تصریح کرد: اکنون تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تمامی هتل‌ها رعایت می‌شود چراکه در غیر این صورت اولین کسی که به بیماری مبتلا می‌شود، پرسنل هتل‌ها هستند.

وی با بیان اینکه اکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش پذیرش مهمان داشته‌ایم، گفت: برخی هتل‌ها تعطیل کرده‌اند و هزینه‌های هنگفت را گاها با ذخیره پولی و یا فروش اموال خود تامین می‌کنند، اما تاکنون در این صنف ورشکستگی نداشته‌ایم.

فرخ‌مهر تاکید کرد: اصول منطقی این است که با توجه به شدت کرونا دولت باید اعلام تعطیلی کند، از سوی دیگر پرسنل باید برای دریافت حقوق بیکاری به مراکز مربوطه مراجعه کنند، بنابراین تاکنون چیزی مبنی بر تعطیلی رسما اعلام نشده، اما در مجموع به نوعی تعطیل هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز