خبرگزاری کار ایران

همکاری مشترکان مناطق ۱۰ و ۱۲ تهران در مدیریت مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۹۳۱

با همکاری مشترکان تهرانی ساکن در مناطق ۱۰ و ۱۲ تهران و تلاش کارکنان مناطق برق سهروردی و مولوی، این دو منطقه در هفته سوم تیرماه به عنوان مناطق برتر پایتخت در مدیریت مصرف برق، شناخته شدند.

به‌ گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "مهرداد احسانی" مدیر منطقه برق سهروردی از مناطق برق 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از مشترکان ساکن در منطقه 10 تهران گفت: به دنبال ارزیابی و رصد مصرف برق در هفته سوم تیرماه، این منطقه به عنوان یکی از کم‌مصرف‌ترین مناطق برق پایتخت شناخته شد که این مهم، نشان دهنده عزم جدی مشترکان ما برای همراهی با خدمتگزاران خود در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ است.

احسانی با بیان این که منطقه برق سهروردی با 164 نفر نیروی انسانی شاغل در بخش‌های اداری و فنی، به بیش از 180 هزار مشترک در تهران، خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: با تلاش کارکنان این منطقه در تابستان سال جاری، 434 تفاهم‌نامه همکاری مدیریت بار با مشترکان امضا شده که کاهش متوسط 1.5 مگاوات مصرف برق در ساعات اوج مصرف از جمله آثار مثبت ناشی از امضای این تفاهم‌نامه‌ها بوده است.

در همین راستا، "علیرضا غضنفری" مدیر منطقه برق مولوی به عنوان دیگر منطقه برتر پایتخت در کاهش مصرف برق نیز از کاهش بیش از 7 مگاوات از بار مصرف برق شبکه توزیع در این منطقه در ساعات اوج بار خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری قابل تقدیر مشترکان در سال جاری، 649 تفاهم‌نامه کاهش بار با مشترکان امضا شد که از این تعداد، 31 تفاهم‌نامه مربوط به مشترکان صنعتی است.

مدیر منطقه برق مولوی همچنین همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی را در کاهش مصرف برق در ساعات 12 تا 16 موثر دانست و ضمن تقدیر از مشترکان منطقه برق مولوی از شهروندان تهرانی درخواست کرد در ساعات 12 تا 16 و 20 تا 23 از استفاده از وسایل برقی پرمصرف خودداری و استفاده از این وسایل همچون اتو، جاروبرقی و ماشین لباسشویی را به ساعات دیگر روز موکول کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز