خبرگزاری کار ایران

وزیر راه‌ و شهرسازی:

ختم حاشیه‌نشینی را اعلام می‌کنیم/ تا پایان دولت، ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی تحویل می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۰۰

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مهمترین اقدام ما حذف غیرقابل قبول موضوع حاشیه‌نشینی است

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا محمد اسلامی در مراسم تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی با سازمان بسیج اظهار داشت:‌ مردم می‌دانند که در این وزارتخانه اقدامات تعیین شده را به صورت متوازن دنبال می‌کنیم و به دنبال پیش‌برد پروژه‌های توسعه‌ای هستیم که موجبات پیشرفت زیرساخت‌ها را دنبال می‌کند.

وی افزود: محور دیگر اقدامات ما در وزارت راه و شهرسازی اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی است و برای تحقق این امر از تمام ظرفیت‌های ملی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی در بخش مسکن و اصلاح زیرساخت‌ها را با همکاری بسیج آغاز کردیم، گفت: اعتقاد من براین است که می‌توانیم حتی در مدت زمان کوتاه، کارهای ماندگاری برای مردم انجام داد که یکی از این کارهای ماندگار رفع مشکلات مردم مناطق محروم با راه‌حل‌های ساده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما متعهد هستیم که در جهت رفع مشکل محرومان با همکاری سایر نهادها نسبت به تامین مسکن این اقشار اقدام کنیم و این مشکل را برطرف سازیم که بخشی از این تفاهم‌نامه هم درباره رفع مسکن محرومان است.

اسلامی با بیان اینکه مهمترین اقدام ما حذف غیرقابل قبول موضوع حاشیه‌نشینی است تاکید کرد:‌ ختم حاشیه‌نشینی را باید اعلام ‌کنیم.

وی افزود: برای رفع حاشیه‌نشینی راهکارهای را دستور کارمان قرار داده‌ایم تا بتوانیم از این طریق خانه‌ای مناسب و در شان و منزلت ایرانیان مهیا سازیم.

وی با اشاره به افزایش طول راه‌های روستایی و راه‌های آسفالته در مناطق محروم گفت: با توجه به تسهیلاتی که در اختیار روستاییان عزیز قرار گرفته است باید زیرساخت‌های روستایی را گسترش دهیم تا دسترسی‌های آنها هم آسان شود و زیرساخت‌هایشان توسعه یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: نقشه مناطق محروم را در اختیار داریم و برای اینکه عدالت منطقه‌ای را برقرار کنیم به سمت اصلاح زیرساخت‌ها در این مناطق روی آوردیم.

اسلامی گفت: مردادماه سال گذشته به رییس جمهوری قول دادیم که دو هزار کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالته کنیم، در مردادماه امسال این عدد به 2500 کیلومتر رسیده است و امروز هم قول می‌دهیم تا پایان دولت 3500 کیلومتر راه روستایی آسفالت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز