خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد مطرح کرد:

پنجره واحد در ۴ استان دیگر افتتاح شد/ کاهش روند شروع کسب و کار از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۴۰۴

وزیر اقتصاد اظهار داشت: یکی از ملزومات سرمایه‌گذاری این است که وقتی سرمایه‌گذار وارد عرصه فعالیت می‌شود نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشد یعنی حکومت در حوزه حکمرانی برای یاری به سرمایه‌گذار از هیچ کمکی دریغ نکند و چوب لای چرخ آن نگذارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا فرهاد دژپسند در مراسم افتتاح پنجره واحد کسب کار در چهار شهر تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد اظهار داشت: البته در این موضوع تاخیر وجود داشت که بخشی از آن طبیعی است چون همزمانی چهار استان در این موضوع دخیل بوده است. روزی که تصمیم به افتتاح این سامانه کردیم، نگران بودیم که آیا می‌توانیم آن خدمت مورد نظر را ارائه کنیم یا خیر، اما روزی که صدا و سیما سرزده به این محیط آمد، خوشبختانه مشاهده شد که مراحل با رضایت کامل طی می‌شود و حتی در یک مورد رکورد صدور مجوز شکست و در طی 20 دقیقه مجوز موردنظر صادر شد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی پنجره واحد کسب و کار در این چهار استان می‌توانیم از یک دوره زمانی طولانی 72.5 روزه صدور مجوز را به دوره 3 روزه فاصله را کاهش دهیم. البته هنوز با مطلوب مورد نظر فاصله داریم به طوری که در برخی کشورها این فرایند در نیم روز انجام می‌شود که ما نیز باید به آن برسیم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در راستای رشد اقتصادی در چارچوب چشم‌انداز و متناسب با شعار سال «جهش تولید» باشیم، باید در دیگر عرصه‌ها نیز گام‌های اصلاحی را برداریم. یکی از ملزومات سرمایه‌گذاری این است که وقتی سرمایه‌گذار وارد عرصه فعالیت می‌شود نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشد یعنی حکومت در حوزه حکمرانی برای یاری به سرمایه‌گذار از هیچ کمکی دریغ نکند و چوب لای چرخ آن نگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز