خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بارزگانی:

اقتصاد دستوری جواب نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۰۶

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: چند نرخی شدن باعث رانت و فساد می‌شود اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و باید به هر نحو شرایط را تسهیل کنیم. عدم ثبات باعث می‌شود سرمایه‌گذار به ایران نیاید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مهرداد عباد در جلسه امروز اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: بی‌ثباتی برای تصویب قوانین و بخشنامه‌ها باعث نابرابری در حوزه اقتصاد شده است. یک روز صادرات منع می‌شود یک روز تخصیص ارز ممنوع می‌شود با این رویه برخی کسب و کارها از بین می‌روند. کسانی که برای مشاغل خود برنامه‌ریزی کرده‌اند امکان فعالیت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد دستوری جواب نمی‌دهد افزود: چند نرخی شدن باعث رانت و فساد می‌شود اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و باید به هر نحو شرایط را تسهیل کنیم. عدم ثبات باعث می‌شود سرمایه‌گذار به ایران نیاید.

این عضو اتاق بازرگانی تصریح کرد: سال گذشته قرار شد که قوانین تثبیت شود اما این اقدام صورت نگرفت قوانین خلق الساعه باعث رانت می‌شود. ارز 4200 تومانی باعث سلطان پروری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی واردات کالا ممنوع می‌شود قاچاق افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: زمان وضع قوانین ذینفعان باید حضور داشته باشند و نظرات خود را ابراز کنند در غیر این صورت شاهد مسائلی که اکنون وجود دارد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز