خبرگزاری کار ایران

تشدید بازرسی‌ها در بازار در پی ابلاغ وزارت صمت از امروز

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۰۰

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در پی ابلاغ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از امروز تشدید بازرسی‌ها در بازار اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، عباس تابش با بیان این مطلب، افزود: این نظارت ها در چند بخش شامل کالاهای اساسی متشکل از مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر، همچنین ماسک و اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا، خودرو، خدمات اپراتورها، لاستیک، فولاد، سیمان، لوازم خانگی، پتروشیمی و روغن موتور خواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: نشست ارزیابی عملکرد استمرار تشدید نظارت و بازرسی بر کالاها و خدمات هدف سه شنبه همین هفته با حضور معاونان بازرسی و نظارت سازمان های صمت استانی برگزار خواهد شد.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: در این نشست از سامانه یکپارچه بازرسی رونمایی خواهد شد.

تابش بیان کرد: در این نشست که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن تجارت انجام می‌شود در خصوص سامانه گارانتی بحث و تبادل نظر صورت می گیرد.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و همچنین حضور مستمر در بازار بیان کرد. گزارش ها در خصوص نظارت ها بازرسی ها به صورت مستمر و منظم و مدون ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز