خبرگزاری کار ایران

از اپلیکیشن خود کسب درآمد کنید

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۶۰۵

امروزه روش‌های سنتی ارتباط با مشتری در حوزه‌های مختلف به تنهایی پاسخ گو نیست و اگر می‌خواهید که کسب و کارتان رشد کند باید وارد دنیای دیجیتالی شوید. یکی از بهترین و موفق ترین روش‌ها طراحی اپلیکیشن موبایل است

طراحی اپلیکیشن موبایل این فرصت را به کسب و کارها می دهد تا راحت تر با مشتریان خود در ارتباط باشند و از طرفی به دلیل در دسترس بودن اپلیکیشن، امروزه مشتریان تمایل زیادی به استفاده از آن دارند.  امروزهروش های سنتی ارتباط با مشتری در حوزه های مختلف به تنهایی پاسخ گو نیست و اگر می خواهید که کسب و کارتان رشد کند باید وارد دنیای دیجیتالی شوید. یکی از بهترین و موفق ترین روش ها طراحی اپلیکیشن موبایل است.

تیم طراحی اپلیکیشن کیان تجات با تجربه و مهارت بالا طی سال های اخیر اپلیکیشن های بسیاری در حوزه های مختلف از جمله املاک، خدماتی، فروشگاهی، سوپرمارکت، تاکسی یاب اینترنتی، آموزشی و اپلیکیشن شبیه دیوار هم در قالب اندروید و هم در قالب ios شده طراحی کرده است. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و متدهای روز، ماژول ها و امکانات متنوع، پشتیبانی یکساله رایگان و قیمت مناسب، شرکت کیان تجارت را از سایر شرکت ها متمایز کرده است.

آیا به طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که در طول روز برای رفع نیازهایی مثل درخواست تاکسی اینترنتی، پرداخت قبوض و جابجایی وجه نقد، خرید آنلاین و .... از اپلیکیشن های مختلفی استفاده کنید. در واقع با پیشرفت تکنولوژی و مشغله روزمره افراد بیشتر تمایل به خرید آنلاین دارند تا خرید حضوری، پس طراحی اپلیکیشن به بزرگتر شدن کسب و کارها کمک می کند.

از اپلیکیشن خود کسب درآمد کنید

هدف از طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟

مهم ترین هدف از طراحی اپلیکیشن موبایل آسان سازی کارها می باشد. سرعت بالا، در دسترس بودن، جذابیت بالا در هنگام استفاده، امنیت بالا و از همه مهم تر صرفه جویی در وقت و هزینه های کاربر است. از این رو کسب و کارها در جهت رونق و گسترش بازار هدف خود اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل می کنند.

چگونه از اپلییشن خود کسب درآمد کنید؟

واضح است که کسی برای سرگرمی یا تفریح اپلیکیشن طراحی نمی کند، بلکه هدف افراد از طراحی اپلیکیشن کسب درآمد و توسعه کسب و کار است. کسب درآمد از اپلیکیشن انواع مختلفی دارد و شما با توجه به نوع اپلیکیشن و کسب و کار خود باید روش کسب درآمد خود از اپ را مشخص کنید. امروزهبازار کسب درآمد از اپلیکیشن ها بسیار داغ است و بهتر است بدانید که این نوع درآمدزایی کاملا قانونی می باشد.

سه روش کلی کسب درآمد از اپلیکیشن وجود دارد:

  1. کسب درآمد از تبلیغات

یکی از آسانترین راه های کسب درآمد از اپلیکیشن تبلیغات در اپلیکیشن است. به این صورت که شما اجازه نمایش تبلیغات در اپلیکیشن خود را می دهید و در ازای آن پول دریافت می کنید. میزان درآمد شما بستگی به دفعات نمایش و کلیک توسط کاربر را دارد. تبلیغات می تواند به صورت تبلیغات بنری، تبلیغات ویدیو، تبلیغات نیتیو، تبلیغات پاپ آپ و... باشد.

گوگل یک پلتفرم تبلیغاتی به اسم Google AdMob دارد که طرفداران زیادی دارد. از این پلتفرم هم در اپلیکیشن های اندروید و هم ios می توانید استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از Google AdMob کسب درآمد به صورت دلاری است. از تبلیغات متنوع می توانید استفاده کنید. همچنین اگر از این پلتفرم استفاده می کنید بهتر است بدانید که تسویه حساب شما به موقع انجام می گیرد.

  1. کسب درآمد با خرید درون برنامه ای

یکی از روش های کسب درآمد از اپلیکیشن ها خریدهای درون برنامه ای هستند. این نوع کسب درآمد بیشتر در اپلیکیشن های بازی دیده می شود. به این صورت که اگر کاربر بخواهد قفل مرحله بعدی بازی را باز کند یا راهنمایی بخواهد باید هزینه ای را پرداخت کند.

  1. انتشار نسخه پولی اپلیکیشن

وقتی تصمیم به طراحی اپلیکیشن موبایل می گیرید برای آن هزینه می کنید و در مقابل انتظار دارید که از اپلیکیشن درآمد کسب کنید. یکی از را ه ها انتشار نسخه پولی آن است. به این صورت که شما یه مبلغی را برای دانلود تعیین می کنید و کاربری که قصد دانلود اپلیکیشن را داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند و درآمد شما از اپ به تعداد دانلودها بستگی دارد.

راه دیگر در این روش این است که دانلود اپلیکیشن می تواند رایگان باشد اما کاربر برای استفاده از امکانات اپلیکیشن حق اشتراک پرداخت کند.

از اپلیکیشن خود کسب درآمد کنید

 

مراحل طراحی اپلیکیشن تیم کیان تجارت

طراحی اپلیکیشن موبایل شامل چندین مرحله است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. ایده پردازی

در ابتدا باید ایده خود را مشخص کنید، برای ایده پردازی ابتدا باید تمامی جوانب کسب و کار خود را بسنجید. مزیت و ویژگی حوزه کاری خود و اپلیکیشن های موجود در آن حوزه را شناسایی کنید. زیرا برای اینکه در طراحی اپلیکیشن موفق باشید باید نوآوری در آن داشته باشید، همچنین نیاز کاربر را به خوبی بشناسید و  در اپلیکیشن از آن استفاده کنید.

  1. وایرفریم

بعد از مشخص شدن ایده و آنچه که می خواهید در اپلیکیشن داشته باشید، به مرحله وایرفریم یا پیاده سازی ایده روی برگه می باشد. این مرحله برای مشخص شدن بخش های مختلف اپلیکیشن و درک بهتر از جزییات می باشد. این مرحله برای مقدمه مرحله بعدی است و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

  1. طراح گرافیکی

در این مرحله گرافیست یا تیم ui/ux با استفاده از نرم افزارهای تخصصی مانند فوتوشاپ، اسکتچ و XD شرکت یک طرح گرافیکی از اپلیکیشن آماده می کند تا آماده برنامه نویسی شود. این مرحله فضای کلی اپلیکیشن را نشان می دهد برای همین از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم کیان بعد از طراحی گرافیکی طی یک جلسه حضوری با مشتری آن را بررسی می کند و در صورت تایید مشتری به مرحله بعد می رسد.

از اپلیکیشن خود کسب درآمد کنید

 

  1. برنامه نویسی

برنامه نویسی اپلیکیشن شامل دو بخش Front وback-end می باشد. در بخش Front، ظاهر گرافیکی اپلیکیشن که در مرحله قبل آماده شده بود کدزنی می شود. بعد از پیاده سازی Front اپلیکیشن از آن تست کاربری گرفته می شود.

تیم برنامه نویسی در بخشback-end اطلاعات و دیتابیس را متناسب با بخش Front آماده می کنند. همچنین با مشخص کردن روابط میان بخش های پویا یا داینامیک سازی یا به اصطلاح api نویسی های نرم افزار را شروع می کنند.

  1. پشتیبانی

بعد از طراحی و ساخت اپلیکیشن نوبت به تست در حالت های مختلف می رسد. منظور از حالت های مختلف تعداد کاربرهای متفاوت و با دستگاه های مختلف و ... است. بعد از رفع ایرادات اپلیکیشن، در یک جلسه حضوری نحوه کار با بخش های مختلف اپلیکیشن به مشتری آموزش داده می شود. لازم به ذکر است که اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان طراحی می شوند تا یکسال از پشتیبانی رایگان برخوردار هستند.

اپلیکیشن های برگزیده کیان تجارت

همانطور که در بالا اشاره شد تیم کیان تجارت در زمینه های مختلفی اپلیکیشن طراحی کرده است که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

اپلیکیشن به زی: این اپلیکیشن درجهت جمع آوری پسماندهای خشک مانند کاغذ، خاک، شیشه، آهن، نان و بقیه زباله های خشک طراحی شده است. به این صورت که کاربر با نصب این اپلیکیشن می تواند درخواست ماشین برای فروش پسماند خود ثبت کند. شامل یک اپلیکیشن برای کاربر و یک اپلیکیشن برای رانندگان است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن به زی به عنوان اپلیکیشن منتخب جمع آوری پسماند های خشک توسط شهردار تهران انتخاب شده است. راه اندازی اپلیکیشن های مذکور در راستای اجرای طرح کاپ صورت گرفته است و هدف از این اقدام شهرداری کاهش تولید زباله، افزایش کیفیت کمپوست های تولیدی در آرادکوه، بازیافت پسماندها و استفاده بهینه از منایع می باشد. طراحی ساده و جذاب، سرعت بالا و ریسپانسیو بودن اپلیکیشن و رضایت کاربران از ویژگی های بارز این اپلیکیشن می باشد که آن را از رقبای خود متمایز کرده است.

اپلیکیشن پلاک: این اپلیکیشن در حوزه املاک است و با این هدف طراحی شده است که کاربر در کمترین زمان ممکن در هر منطقه ای از تهرانملک مورد نظر خود برای خرید، رهن و اجاره و اگر قصد فروش دارید می توانید به راحتی با ثبت مشخصات ملک خود آن را بفروش برسانید یا برای رهن و اجاره ثبت کنید.

اپلیکیشن استارت: شما بااپلیکیشن استارت خرید و فروش قطعات و لوازم خودرو را برای شما آسان کرده است. این اپلیکیشن طوری طراحی شده است که گرافیک و ساده و جذابی دارد.بر روی همه پلتفرم ها قابل اجراست و کاملا ریسپانسیو است.

از اپلیکیشن خود کسب درآمد کنید

 

اپلیکیشن آرمش: آرمش یک اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین است که توسط تیم کیان تجارت طراحی شده است. آرمش شامل یک اپلیکیشن برای کاربر و یک اپلیکیشن برای راننده می باشد. طراحی کاربرپسند این اپلیکیشن باعث شده است که به سرعت بین کاربران و رانندگان محبوب شود.

اپلیکیشن رابین:با استفاده از اپلیکیشن رابین می توانید هم به عنوان کاربر عادی و هم به عنوان صاحب  کسب و کار کلیه خدمات و محصولات چوب و محصولات مرتبط با چوب را خرید و فروش کنید. امنیت بالای اپلیکیشن ها از بارزترین ویژگی هایی است که توسط کیان تجارت طراحی می شود.

اپلیکیشن کنتور: یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان تجارت طراحی شده و بسیار هم موفق بوده است، اپلیکیشن کنتور می باشد. این اپلیکیشن برای پرداخت آنلاین قبوض آب، برق و گاز و سایر قبوض طراحی شده است.

اپلیکیشن 120 اپ:این اپلیکیشن بزرگترین مرکز تعاونی رانندگان تپسی است که سعی در ارائه بهترین و ارزان ترین کالاهای مورد نیاز خودرو ها دارد.هدف از طراحی این اپلیکیشن دسترسی رانندگان تپ سی به ارزانترین کالاها و خدمات مورد نیاز خودرو است.

در بالا به چند نمونه از اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم کیان اشاره شد که شما برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به وبسایت کیان تجارت مراجعه نمایید. همچنین تیم ما برای دسترسی آسان کاربران و دانلود اپلیکیشن ها یک سایت با نام app.kiantc.com نیز طراحی کرده است.

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل

کاربران برای ایجادیک تحول بزرگ و عمیق در کسب و کار خود به یک وب سایتیا اپلیکیشن قدرتمندی نیاز دارند. شرکت کیان تجارت با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن های موبایل، برای دو فاکتور اهمیت قائل است. یکی قیمت مناسب و دومی انجام زمان پروژه در مدت زمان تعیین شده است. به این منظور کاربران می توانند با انتخاب و در اولویت قرار دادن تیم کیان تجارت و با برخوردار شدن از خدمات ارائه شده به مرتبه مد نظر در کسب و کار خود دست یابند با توجه به اینکه شما زمان بسیار کوتاهی برای جذب مشتریان خواهید داشت از این رو طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که در آن زمان کوتاه نظر و توجه مشتریان و خریداران را به خود جذب کند.

برای سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل، ابتدا کارفرما باید یک فایل از تمامی امکانات و ویژگی هایی که می خواهد در اپ داشته باشد را آماده و در اختیار شرکت قرار دهد. همچنین می تواند طی یک جلسه حضوری با کارشناسان تیم ما این ویژگی ها یا امکانات را تعیین کند. پس از جلسه از طرف شرکت کیان تجارت اعلام قیمت می شود و در صورت توافق طرفین، پروژه وارد فاز اجرایی می شود. که در بالا مراحل طراحی اپلیکیشن شرخ داده شده است.

چرا شرکت کیان تجارت

تیم کیان تجارت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا، انجین های اختصاصی را طراحی کرده است قدرت پردازش و سرعت بالایی دارد. همین امر باعث شده است که تیم کیان اپلیکیشن های موفق در زمینه املاک، خدمات، فروشگاهی، سوپرمارکت، آموزشی، تاکسی یاب اینترنتی و ... داشته است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان تجارت طراحی می شوند از هر دو نسخه اندروید و ios پشتیبانی می کند و برای تمامی دستگاه های موبایل ریسپانسیو می باشد. همچنین تیم کیان همواره به دنبال جلب رضایت مشتری همراه پشتیبانی دقیق می باشد. 

از اپلیکیشن خود کسب درآمد کنید

طراحی اپلیکیشن موبایل این فرصت را به کسب و کارها می دهد تا راحت تر با مشتریان خود در ارتباط باشند و از طرفی به دلیل در دسترس بودن اپلیکیشن، امروزه مشتریان تمایل زیادی به استفاده از آن دارند.  امروزهروش های سنتی ارتباط با مشتری در حوزه های مختلف به تنهایی پاسخ گو نیست و اگر می خواهید که کسب و کارتان رشد کند باید وارد دنیای دیجیتالی شوید. یکی از بهترین و موفق ترین روش ها طراحی اپلیکیشن موبایل است.

تیم طراحی اپلیکیشن کیان تجات با تجربه و مهارت بالا طی سال های اخیر اپلیکیشن های بسیاری در حوزه های مختلف از جمله املاک، خدماتی، فروشگاهی، سوپرمارکت، تاکسی یاب اینترنتی، آموزشی و اپلیکیشن شبیه دیوار هم در قالب اندروید و هم در قالب ios شده طراحی کرده است. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و متدهای روز، ماژول ها و امکانات متنوع، پشتیبانی یکساله رایگان و قیمت مناسب، شرکت کیان تجارت را از سایر شرکت ها متمایز کرده است.

آیا به طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که در طول روز برای رفع نیازهایی مثل درخواست تاکسی اینترنتی، پرداخت قبوض و جابجایی وجه نقد، خرید آنلاین و .... از اپلیکیشن های مختلفی استفاده کنید. در واقع با پیشرفت تکنولوژی و مشغله روزمره افراد بیشتر تمایل به خرید آنلاین دارند تا خرید حضوری، پس طراحی اپلیکیشن به بزرگتر شدن کسب و کارها کمک می کند.

هدف از طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟

مهم ترین هدف از طراحی اپلیکیشن موبایل آسان سازی کارها می باشد. سرعت بالا، در دسترس بودن، جذابیت بالا در هنگام استفاده، امنیت بالا و از همه مهم تر صرفه جویی در وقت و هزینه های کاربر است. از این رو کسب و کارها در جهت رونق و گسترش بازار هدف خود اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل می کنند.

چگونه از اپلییشن خود کسب درآمد کنید؟

واضح است که کسی برای سرگرمی یا تفریح اپلیکیشن طراحی نمی کند، بلکه هدف افراد از طراحی اپلیکیشن کسب درآمد و توسعه کسب و کار است. کسب درآمد از اپلیکیشن انواع مختلفی دارد و شما با توجه به نوع اپلیکیشن و کسب و کار خود باید روش کسب درآمد خود از اپ را مشخص کنید. امروزهبازار کسب درآمد از اپلیکیشن ها بسیار داغ است و بهتر است بدانید که این نوع درآمدزایی کاملا قانونی می باشد.

سه روش کلی کسب درآمد از اپلیکیشن وجود دارد:

  1. کسب درآمد از تبلیغات

یکی از آسانترین راه های کسب درآمد از اپلیکیشن تبلیغات در اپلیکیشن است. به این صورت که شما اجازه نمایش تبلیغات در اپلیکیشن خود را می دهید و در ازای آن پول دریافت می کنید. میزان درآمد شما بستگی به دفعات نمایش و کلیک توسط کاربر را دارد. تبلیغات می تواند به صورت تبلیغات بنری، تبلیغات ویدیو، تبلیغات نیتیو، تبلیغات پاپ آپ و... باشد.

گوگل یک پلتفرم تبلیغاتی به اسم Google AdMob دارد که طرفداران زیادی دارد. از این پلتفرم هم در اپلیکیشن های اندروید و هم ios می توانید استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از Google AdMob کسب درآمد به صورت دلاری است. از تبلیغات متنوع می توانید استفاده کنید. همچنین اگر از این پلتفرم استفاده می کنید بهتر است بدانید که تسویه حساب شما به موقع انجام می گیرد.

  1. کسب درآمد با خرید درون برنامه ای

یکی از روش های کسب درآمد از اپلیکیشن ها خریدهای درون برنامه ای هستند. این نوع کسب درآمد بیشتر در اپلیکیشن های بازی دیده می شود. به این صورت که اگر کاربر بخواهد قفل مرحله بعدی بازی را باز کند یا راهنمایی بخواهد باید هزینه ای را پرداخت کند.

  1. انتشار نسخه پولی اپلیکیشن

وقتی تصمیم به طراحی اپلیکیشن موبایل می گیرید برای آن هزینه می کنید و در مقابل انتظار دارید که از اپلیکیشن درآمد کسب کنید. یکی از را ه ها انتشار نسخه پولی آن است. به این صورت که شما یه مبلغی را برای دانلود تعیین می کنید و کاربری که قصد دانلود اپلیکیشن را داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند و درآمد شما از اپ به تعداد دانلودها بستگی دارد.

راه دیگر در این روش این است که دانلود اپلیکیشن می تواند رایگان باشد اما کاربر برای استفاده از امکانات اپلیکیشن حق اشتراک پرداخت کند.

مراحل طراحی اپلیکیشن تیم کیان تجارت

طراحی اپلیکیشن موبایل شامل چندین مرحله است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. ایده پردازی

در ابتدا باید ایده خود را مشخص کنید، برای ایده پردازی ابتدا باید تمامی جوانب کسب و کار خود را بسنجید. مزیت و ویژگی حوزه کاری خود و اپلیکیشن های موجود در آن حوزه را شناسایی کنید. زیرا برای اینکه در طراحی اپلیکیشن موفق باشید باید نوآوری در آن داشته باشید، همچنین نیاز کاربر را به خوبی بشناسید و  در اپلیکیشن از آن استفاده کنید.

  1. وایرفریم

بعد از مشخص شدن ایده و آنچه که می خواهید در اپلیکیشن داشته باشید، به مرحله وایرفریم یا پیاده سازی ایده روی برگه می باشد. این مرحله برای مشخص شدن بخش های مختلف اپلیکیشن و درک بهتر از جزییات می باشد. این مرحله برای مقدمه مرحله بعدی است و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

  1. طراح گرافیکی

در این مرحله گرافیست یا تیم ui/ux با استفاده از نرم افزارهای تخصصی مانند فوتوشاپ، اسکتچ و XD شرکت یک طرح گرافیکی از اپلیکیشن آماده می کند تا آماده برنامه نویسی شود. این مرحله فضای کلی اپلیکیشن را نشان می دهد برای همین از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم کیان بعد از طراحی گرافیکی طی یک جلسه حضوری با مشتری آن را بررسی می کند و در صورت تایید مشتری به مرحله بعد می رسد.

  1. برنامه نویسی

برنامه نویسی اپلیکیشن شامل دو بخش Front وback-end می باشد. در بخش Front، ظاهر گرافیکی اپلیکیشن که در مرحله قبل آماده شده بود کدزنی می شود. بعد از پیاده سازی Front اپلیکیشن از آن تست کاربری گرفته می شود.

تیم برنامه نویسی در بخشback-end اطلاعات و دیتابیس را متناسب با بخش Front آماده می کنند. همچنین با مشخص کردن روابط میان بخش های پویا یا داینامیک سازی یا به اصطلاح api نویسی های نرم افزار را شروع می کنند.

  1. پشتیبانی

بعد از طراحی و ساخت اپلیکیشن نوبت به تست در حالت های مختلف می رسد. منظور از حالت های مختلف تعداد کاربرهای متفاوت و با دستگاه های مختلف و ... است. بعد از رفع ایرادات اپلیکیشن، در یک جلسه حضوری نحوه کار با بخش های مختلف اپلیکیشن به مشتری آموزش داده می شود. لازم به ذکر است که اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان طراحی می شوند تا یکسال از پشتیبانی رایگان برخوردار هستند.

اپلیکیشن های برگزیده کیان تجارت

همانطور که در بالا اشاره شد تیم کیان تجارت در زمینه های مختلفی اپلیکیشن طراحی کرده است که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

اپلیکیشن به زی: این اپلیکیشن درجهت جمع آوری پسماندهای خشک مانند کاغذ، خاک، شیشه، آهن، نان و بقیه زباله های خشک طراحی شده است. به این صورت که کاربر با نصب این اپلیکیشن می تواند درخواست ماشین برای فروش پسماند خود ثبت کند. شامل یک اپلیکیشن برای کاربر و یک اپلیکیشن برای رانندگان است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن به زی به عنوان اپلیکیشن منتخب جمع آوری پسماند های خشک توسط شهردار تهران انتخاب شده است. راه اندازی اپلیکیشن های مذکور در راستای اجرای طرح کاپ صورت گرفته است و هدف از این اقدام شهرداری کاهش تولید زباله، افزایش کیفیت کمپوست های تولیدی در آرادکوه، بازیافت پسماندها و استفاده بهینه از منایع می باشد. طراحی ساده و جذاب، سرعت بالا و ریسپانسیو بودن اپلیکیشن و رضایت کاربران از ویژگی های بارز این اپلیکیشن می باشد که آن را از رقبای خود متمایز کرده است.

اپلیکیشن پلاک: این اپلیکیشن در حوزه املاک است و با این هدف طراحی شده است که کاربر در کمترین زمان ممکن در هر منطقه ای از تهرانملک مورد نظر خود برای خرید، رهن و اجاره و اگر قصد فروش دارید می توانید به راحتی با ثبت مشخصات ملک خود آن را بفروش برسانید یا برای رهن و اجاره ثبت کنید.

اپلیکیشن استارت: شما بااپلیکیشن استارت خرید و فروش قطعات و لوازم خودرو را برای شما آسان کرده است. این اپلیکیشن طوری طراحی شده است که گرافیک و ساده و جذابی دارد.بر روی همه پلتفرم ها قابل اجراست و کاملا ریسپانسیو است.

اپلیکیشن آرمش: آرمش یک اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین است که توسط تیم کیان تجارت طراحی شده است. آرمش شامل یک اپلیکیشن برای کاربر و یک اپلیکیشن برای راننده می باشد. طراحی کاربرپسند این اپلیکیشن باعث شده است که به سرعت بین کاربران و رانندگان محبوب شود.

اپلیکیشن رابین:با استفاده از اپلیکیشن رابین می توانید هم به عنوان کاربر عادی و هم به عنوان صاحب  کسب و کار کلیه خدمات و محصولات چوب و محصولات مرتبط با چوب را خرید و فروش کنید. امنیت بالای اپلیکیشن ها از بارزترین ویژگی هایی است که توسط کیان تجارت طراحی می شود.

اپلیکیشن کنتور: یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان تجارت طراحی شده و بسیار هم موفق بوده است، اپلیکیشن کنتور می باشد. این اپلیکیشن برای پرداخت آنلاین قبوض آب، برق و گاز و سایر قبوض طراحی شده است.

اپلیکیشن 120 اپ:این اپلیکیشن بزرگترین مرکز تعاونی رانندگان تپسی است که سعی در ارائه بهترین و ارزان ترین کالاهای مورد نیاز خودرو ها دارد.هدف از طراحی این اپلیکیشن دسترسی رانندگان تپ سی به ارزانترین کالاها و خدمات مورد نیاز خودرو است.

در بالا به چند نمونه از اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم کیان اشاره شد که شما برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به وبسایت کیان تجارت مراجعه نمایید. همچنین تیم ما برای دسترسی آسان کاربران و دانلود اپلیکیشن ها یک سایت با نام app.kiantc.com نیز طراحی کرده است.

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل

کاربران برای ایجادیک تحول بزرگ و عمیق در کسب و کار خود به یک وب سایتیا اپلیکیشن قدرتمندی نیاز دارند. شرکت کیان تجارت با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن های موبایل، برای دو فاکتور اهمیت قائل است. یکی قیمت مناسب و دومی انجام زمان پروژه در مدت زمان تعیین شده است. به این منظور کاربران می توانند با انتخاب و در اولویت قرار دادن تیم کیان تجارت و با برخوردار شدن از خدمات ارائه شده به مرتبه مد نظر در کسب و کار خود دست یابند با توجه به اینکه شما زمان بسیار کوتاهی برای جذب مشتریان خواهید داشت از این رو طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که در آن زمان کوتاه نظر و توجه مشتریان و خریداران را به خود جذب کند.

برای سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل، ابتدا کارفرما باید یک فایل از تمامی امکانات و ویژگی هایی که می خواهد در اپ داشته باشد را آماده و در اختیار شرکت قرار دهد. همچنین می تواند طی یک جلسه حضوری با کارشناسان تیم ما این ویژگی ها یا امکانات را تعیین کند. پس از جلسه از طرف شرکت کیان تجارت اعلام قیمت می شود و در صورت توافق طرفین، پروژه وارد فاز اجرایی می شود. که در بالا مراحل طراحی اپلیکیشن شرخ داده شده است.

چرا شرکت کیان تجارت

تیم کیان تجارت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا، انجین های اختصاصی را طراحی کرده است قدرت پردازش و سرعت بالایی دارد. همین امر باعث شده است که تیم کیان اپلیکیشن های موفق در زمینه املاک، خدمات، فروشگاهی، سوپرمارکت، آموزشی، تاکسی یاب اینترنتی و ... داشته است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان تجارت طراحی می شوند از هر دو نسخه اندروید و ios پشتیبانی می کند و برای تمامی دستگاه های موبایل ریسپانسیو می باشد. همچنین تیم کیان همواره به دنبال جلب رضایت مشتری همراه پشتیبانی دقیق می باشد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز